Wednesday 6 July 2005

last nite in BP

tak sangka..pejam celik, pejam celik..dah pon berakhir cuti 3bln ni.tak terasa lama pun. Still igt lg detik2 last b4 aku blk bercuti kat BP ni. Tak nak igt lg sbnrnye..sgt menyakitkan. Sbb dia mrh aku nak tgglkan dia bercuti lama2..dia janji dia takkan berubah hati. Benci bila igt blk benda2 yg pttnye aku dh lama lupakan ni.

Ptg td dah pos riez blk bangi. SUma aku bungkus mcm mumia.AHahahah.. sayang riez.. Tanak dia terluka lg.. Riez dah ensem skang. Aku dah bg dia baju baru suma. Dpt adiah rantai baru lg. Enjin pun sedap je..takde gegar2 lgsg. AKu bwk 100kmj pun leh tak prasan. ehehe..

Aku tgh pening ni. Byk nye brg nak di pack. tak msk beg lg..mls sgt rasanya.. i hate packing!! Esok bas gi seremban kul 1. Haa, kali ni aku kene pandai2 berdikari sndri. Padan muka aku.. Dulu ngade sgt. Nak org manjekan. Skang, saper nak lyn aku lg? Pepandaila.. Tp bagus gak. Aku kene blaja suma ni.

Sem dpn, final year.. Tak sangka dah msk thn ke 4 aku jd student engineering kat UKM ni. Hebat gak aku leh berthn ek? ahahhaa.. Korang doakan la aku ek?

* hati besar ku mahukan cinta, hati kecil ku tak mahu..nnti terluka lg. akal ku pula kata cintai dirimu dulu..

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails