Monday 6 June 2005

gonna miss my riez..

esok aku nak gi umah Kak Lah kat Muar..Sebulan..keje..carik duit sket..Rindula aku kat riez.. pastu aku takleh nak online..huhuhuuu...

td gi tgk madagascar ngan fahmi. penat gelak.pastu jmpa Nuri lak, abg angkat aku. Dah 8 thn knl dia. Dia still mcm dulu, tak berubah.

Teringat cerita lama. Dulu aku prnh menangis sbb Nuri menghilang, tinggalkan aku. Tiba2 aku tau cerita, dia pun menderita sbb dia syg aku. Dia buat mcm tu sbb dia mengalah ngan kwn baik dia yg syg kat aku gak time tu. Nuri masih mcm dulu. Dia masih ungkit psl cerita lama.. Masih ada kiasan yg aku buat2 tak phm. Cerita lama..Aku takkan ulang..

Sama mcm Daniel. Kwn lelaki aku yg pertama. Masa tu baru form1. Biasala, bdk Convent mana la nak ada kwn laki. Dia la org pertama beriya cuba memenangi hati aku. Dah kawen pun kwn tu. Tp b4 dia kawen dulu, dia ada dtg sini. Dia kata,dia masih simpan surat2 lama yg aku bagi. masih ada music box adiah bday dia dari aku. Masih simpan segala kenangan, kata-kata aku.. Bermakna masih menyimpan aku dlm hati dia..

Bila aku pk2 balik, dlm kecewa aku di tgglkn org yg aku syg sgt2, masih ada ramai lg insan yg btl2 menghargai aku. Cuma hati aku saja yg tak terbuka. Ntahla..jgn ditanya kenapa..

3 stalker (s):

  • Unknown

    sangat faham perasaan budak convent..uhukkk..

  • Imie

    itula salah satu hikmat di sebalik masalah yang dihadapi. kalau tak jadi macam tu, kita tau ke ada orang lain yang lebih suka dan sayang kat kita?

  • pinky angel

    Leli convent gak??ehehe..
    seb baik ada yg paham..

    yup..ur rite again Imie..

Related Posts with Thumbnails