Monday 14 August 2006

14 Aug '05

Tahun lepas.. 1st time jumpa Teddy. Jerebu time tu. Siap beli mask ijau, tapi malu nak pakai. Tunggu Teddy dari kul 2ptg tak sampai2.. Ujan. Akhirnya sampai gak, kul 5-6ptg.

1st time nmpk dia.. Bawak Suzuki FXR, jaket hitam, helmet full face. Nervous sgt nak jumpa sbb b4 ni, 5 tahun just main utus2 surat guna posmen. Tak pernah jmpa dia face 2 face mcm ni. Kat sekolah dulu pun tengok dari jauh je berani.

1st time tengok dia senyum.. Kiutnye!! Ada dimples kat kiri-kanan pipi dia. Tak sesuai bawak motor besar sbb dia rendah. Tapi nasib baik dia kiut.

1st time naik motor dia.. Ala2 gayat sbb motor dia tinggi, tak mcm skuter kuning aku tu. Tapi ada perasaan 'sexy' bila naik motor mcm tu. Wuhoo..aku jadik awek rempit!! Hehe.. Nasib baik Teddy ni langsung takde style mat rempit. Bukak jaket kulit itam tu, bukak helmet terus transform jadi budak paling skema on earth. Takpe, aku suka.. Memang taste aku dari dulu suka bdk skema ~ nerd, rajin blajar, takde kawan perempuan lagi bagus. hahahahaa...

1st dating place - the mines



1st movie - bewitched


1st meal together - mc D (Big Mc)

1st gift - key chain teddy bear (teddy beli masa tunggu hujan reda - sbb tu aku pggl dia teddy!!)



1st pics



I LOVE YOU, TEDDY!!

8 stalker (s):

  • Cik Puan Muda Stress

    i love you too, TEDDYYY!!!!!

  • hazman

    hmmm..jelousnya saya ini....tumpang seronok kebahagiaan kawan kawan..semoga kebahagiaan terus bersama awk..awak seorang yang hebat..dapat pula lelaki yg hebat..dan punyai kehidupan yg hebat..hargainya kerna sekali kita berhenti menghargai kebahagiaan..maka kebahagiaan akan berhenti menjadi milik kita...

  • UglyButAdorable

    waaa..happynyer..congratss..congrats.. more to come insya Allah

  • pinky angel

    cik pms
    i love you too, BRUCIE!!!!!

    hazman
    thanx.. =)

    uglybutadorable
    tenkiu, tenkiu...

  • Cik Puan Muda Stress

    eh sebuk ah.

  • mental muz

    oit. heppi annivesary.

    tak bosan ke stay with the same person for so long?






    muahahahaha 8-p

  • afs

    tahniah2..
    aku igt lagik 15 aug 2005,ko chat ngan aku n ckp ko kapel ngan teddy!!!

  • pinky angel

    cik pms
    siapa sebuk? u ke?? ooOooo...

    muz yg sakit mental
    tenkiu. tapi sbnrnye bkn anniversary. tu our 1st met je. 10 days after that baru kapel.Kenal dah 5 thn, baru jumpa time tu.

    i tak boring ngan teddy. cuma..kdg2 i boring ngan u je..

    muahahhahahaaa...

    me
    thanx.. errr..YM aku bole?aku sbnrnye still blur2 ko ni sape.sorry!! huhuhuu...

Related Posts with Thumbnails