Wednesday 19 September 2012

Family










Kami dah berlima sekarang ni.

Saya kadang-kadang tak menang tangan nak uruskan semua sekali.

Rumah sentiasa riuh dengan bukan hanya gelak tawa tapi juga jeritan (saya) dan disusuli dengan tangisan budak.

Jadi ini alasan saya untuk blog yang terbiar sepi.

Minggu lepas kami pergi berkelah di Bagan Lalang.







Minggu sebelum tu kami buat makan-makan dengan keluarga Teddy.



Oh, lupa. Saya potong rambut pendek paras atas bahu selepas hampir ..16-17 tahun lebih berambut panjang. 

Teddy tak tahan dengar saya merayu selama 3 tahun agaknya. hehe.. Tengs sayang!
Hair grows. Nanti baby dah besar, rambut panjang balik dan binimu ini akan cun semula. 
(Harap-harap masa tu dah kurus. hahahaha..)





Sekian entry express dan padat dari saya.

3 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails