Saturday 14 May 2005

fed up..

fed up ngan dia..dah tak caya dia lagi!! benci..tanak tgk muka dia lagi..
saper??.. ubat batuk..

dah tak caya kat dia.penat aku telan dkt 2 botol x baik2 lg.. tanak minum lg dah..huhuhu

smlm ujan..basah kuyup smpi opis. aku rasa mcm nak sakit jantung pun ada. sejok gile smlm.. smpi opis menggigil.. sweater juz sweater kain..nipis je. Kene air bsh arr.. baju aku bsh skali. Batuk aku x baik2 lagi ni. Tapi lately ni aku rajin minum fresh orange.. Mana sedap fresh orange suam..Makin batuk la aku.

3 stalker (s):

  • GbuM

    orange tu je dh cukup nk menambahkan batuk... the ice will make it worse... the good thing is the cough syrup is not working!!!! shheeshhh.... takce care of ya'self okie

  • kiflie

    (geleng kepala)hmm...its ok janji fresh orange suam.Rich in vitamin C.Hehe...get well soon dear!!

  • pinky angel

    tenkiu..tenkiu..
    shayang gak korang kat me ek?? ehehe..

Related Posts with Thumbnails