Wednesday 25 May 2005

something 2 write..

ermm..mmg lama x update blog. kat opis takde masa nak update blog. bz chatting.ehehe.. lgpun segan lak nak tulis 'diary' kat opis ni. kene carik mood sket.. tgh2 mlm cam ni ke.. Baru dtg mood tu..

Neway, thanx 2 incek kiflie, my contributor yg tlg buatkan my blog. Ehehe.. He knows everything bout me coz 24/7 mmg ber sms ngan dia. Ur a great buddy!! n oso a great alarm clock w/pun kdg2 me tak bgn gak. ehehe..

i wanna write something but dunno wut 2 write. Bout me?bout him?bout 'em? bout the wheather? hmm.. bout 'dat gal'?? dat gal.. dat lil' gal.. she's da gal dat smile 2 me a day b4 yesterday. Da same gal who wave her hand at me yesterday..and today she calls me "akak..!!", wave her hand n smile 2 me at da same time..

who is she??dunno..neva know her. but i realize she's dat gal yg slalu main2 tepi jln tiap ptg kat dpn umah ketua kg tiap kali me bwk riez blk dr opis. Interesting aite??dat lil gal.. dat lil innocent gal.. yg x kenal me saper, tp it seems like she likes me. Bkn nak kata diri ni hebat sgt. Bkn nak kata diri ni bagoss sgt.. But seriously, dat lil gal do teach me something. Self-motivates, yakin diri ni still ada kelebihan. I'm not dat bad..am i? lotsa ppl out there love me. Dat lil' gal, yg tak knl me pun leh suka me gak.

aku tiba2 rasa klaka ngan 'dia'. Seboleh2 nye nak aku tau yg dia dah ada 'ayang' baru. Pelik sbb aku tak melenting, tak hangin lgsg psl ni. Aku dpt rasa yg diri aku btl2 dah 'lain' skang. Aku redha je. Ada org kata, bila someday kita dah syg kat org tu, seboleh2 nye kita bg apa yg dia nak. Kalau dia nak kite pergi dr hidup dia, tunaikan.. If dat makes him happy.. I'm happy to do dat.

Rasa klaka sbb dia beriya2 sgt nak bitau aku. Apa motif dia pun aku tak tau. Biasa pompuan je yg buat mcm tu. Beriya nak tayang kat ex yg dia ada pengganti baru yg lg hebat. Tp tu la..manusia, mcm2 cara.Mcm2 perangai. Aku dah ckp tua, dah 22thn hidup..dah byk rasa suma pahit manis hidup. Aku takkan cpt melenting dgn benda sekecik ini.

Apa yg penting skang, i'm happy wif my life. Enjoying da fact dat i'm single again.. yeayyy!!! flirt n flirt n flirt.. hope no one will fall in love wif me(dlm jangkamasa terdekat ni la).. coz i'm juz a disaster 2 u..eheheh..

1 stalker (s):

  • Imie

    dah baca the whole entry, cerita pasal putus cinta. rileks. takyah nak pening pening kepala. benda kecik jer tuh!

Related Posts with Thumbnails