Friday 1 July 2005

jgn sakiti aku lagi

Tibe2 sakit jantung aku menyerang kembali.Setelah bersusah payah mencari penawar, mencari ketenangan, aku diserang lagi. Walaupun serangan tu cuma sket je, tapi buat aku tak senang duduk jugaklah..

Masa aku online YM aku td, tiba2 je dpt contact request dari dia. Brp kali aku gosok mata aku, mmg sah tu dia. Dia silap request ke? Kenapa mesti dia? Kenapa dia buat mcm ni?

Dia tak tau ke aku susah payah nak buang dia dr hidup aku? igt sng2 mcm dia buang aku 3 bln lps ke?Tp kenapa dia sengaja buat mcm ni?aku tak kacau hidup dia langsung..aku dh jauhkan diri aku jauh2.

Tolonglah awak..Bkn sng saya nak terima semua ni. Tolong jgn sakiti saya lagi.. Kalau kemaafan yg awak cari, lupakan je la.Dah lama saya maafkan awak. Kalau masih ada urusan yang blm diselesaikan, u know where to find me..

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails