Sunday 10 July 2005

konsert AF3

ehehe..korang kutuk aku poyo ek?korang kutuk aku sbb aku tgk AF ek?ahaha..ala, aku tau, korang jeles sebenarnya..

aku ikut AF ni sejak aku minat Adam AF2 dulu.ahaha..poyo la dia.. aku pun poyo gak sbb minat dia. Ahaha..aper sebenarnya motif yang aku nak sampaikan ni? =p

skang ni aku kat subang, ss14 umah faz rumet aku. Td br blk dr stadium mlawati s.alam.. Tgk konsert AF 3 la..aper lg? Dpt tiket free beb..seat VVIP lak tu. Saper tanak?? Untung tul dpt kwn mcm faz ni. Dahla aritu dpt tiket F1 grandstand pun dr dia gak.. Faz!! tenkiu so much!! ehehehee.. Bangun wei..slumber je aku ol kat umah dia, dia bantai tido.

wokehla..esok nak blk casa villa..nak operasi kemas umah. Saper2 free dtgla umah aku esok..tolong kemas..ehehehe...

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails