Tuesday 20 March 2007

my world

it's like.. i'm living in my OWN wolrld.
Spent my litle precious time surfing around blogs,
photopages and friendster..
getting some updates from my friends all over the world
felt like crying.. sometimes felt like I'm left behind..
Jauh ketinggalan.




Hope it's not too late to wish congrats to..



my dear childhood friend,
Faisza for her wedding.
Maybe she didn't have my phone number..
that's explain why I didn't get any invitation.

my 'bestest' friend, Mysara for her unborn baby.
Take good care of him.
Can't wait to see you wearing maternity clothes.

Ayuni, keje gomen skarang.
Slamat berkhidmat utk kerajaan.
Hope ur happy with your bee.

Suliana and Neo for their engagement.
Happy for both of you.

A'an, dah dpt keje jadi programmer.

Faz a'k.a nina..
Dah jadi artis skarang + engineer berjaya.. hehe

Kiflie for his engagement

My (3) ex's for their wedding


.....
...
..
.



and not to forget



to myself for having my dear Teddy

yes, I am breaking the news here





I am getting engage

14th April 2007



13 stalker (s):

  • pinky angel

    yep.. plan nak buat on my b'day. but it's on monday.

    photographer? hehe..lum lg. amek gmbr sndri je la kot.hehehe

  • pinky angel

    err..tagged? katne? ada ke?

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    heheh..congrats beb..ko dah maju dari kitorang...
    wehh kahwin jgn lupa jemput aku...kalau tak jemput..siap ko..

  • pinky angel

    faz
    tenkiu..
    ala, nanti aku jemput punye la..dun weri.
    tapi nnti last mins jgn bg alasa

    "sorila korang.. aku tak dpt join...."

    hehehe

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    aku dah agak ko akan berkata begitu...
    tunggu dan lihat...

  • Unknown

    owah....jemput la i...jemput la i... *muka tak malu*

  • pinky angel

    faz
    hehehe.. orait..kita tggu dan lihat.

    lizzam
    sile la dtg kalo tak malu. hehehe..

  • Unknown

    thn ni memang byk betul kenalan yng kawin n tunang! thn tuah kot.

    neway, congrats!

  • afs

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • afs

    yuh,nanti ko da tunang,dah kawen,aku dah xde geng nak 'merambu'..sobsobsob...

    but i'm happy for u my darling..congrats =)

    p/s:aku plak yg excited lelebih nih...hehe

  • pinky angel

    kelambu
    thanx!

    a'an
    lex ar beb.. baru tunang. over la ko ni yong. hehehe..

    ko bile lg? bile kita nak merambu2 lg ni? bz sgt ke jd programmer??

  • kiflie

    congrats... hepi 4 you!

  • afs

    aku lmbt lg kot.hehe...tgu ko ada anak 2..:p

    skrg ni aku xde le bz.ko tu yg bz.org nak tunang le katakan...

Related Posts with Thumbnails