Wednesday 9 May 2007

14th April 2007


Sireh junjung..design by mama.







all pink.. of course! (inai lukis sendiri tau..)












Pak Ngah : "Kalau rasa2 nak cepat, semua tu tak jadi masalah.. Boleh diuruskan.."
Teddy : "Hehehe.."








For my Teddy.. ops, my fiance! ( Nak balik barang2 pink tu bole tak Teddy? )
Penatnye buat 11 dulang hantaran ni.. Nikah nanti recycle je la..





For me.. semua kak Nitce (kakak Teddy) buatkan. Nice huh?
Bakul tu jadi kotak make up dah..







Dear diary,
I won't hide anything from you. Although it is a bit late but still.. I will tell you about the most important event in my life. 14th April 2007 ~ my beloved Teddy is now my Fiance. Hope our love will grow stronger and last forever.. I love you Teddy, my Fiance..

3 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails