Tuesday, 3 May 2011

1st outing

Last Sunday,
we went out for pizza.

1st outing for Elise.
Yeay!!






My Little Lotus
become rounder each day.

She has lost
all her newborn features.


No more swollen, puffy eyes,
squashed nose, 
and funny looking pigeon-toed little feet.

Time flies huh?



6 stalker (s):

  • Rai

    amboi..berpizza lagi..da abis pantang ek?

    cepatnya masa berlalu..atiqah pun nak dekat setahun dah..

    montelnya elisa..

  • Fazira

    alai...alai....comelnyer.....hihihi

  • Queen

    dan muke hubby u ada kopi pes kat situ..hahahhaha...sama macam abang nye..anak daddy juge ke ni?..heee..somel2

  • mysara

    kejap je kan? xsempat snap gmbr sexy masa baby ...

  • Pinky Angel

    Rai,
    weken lps mula2 balik kg mertua. pastu gi gatal kaki mau gi jln2 lg.ngidam pizza. hehe..kira penutup pantang la tu. kejap je kan dah 6weeks? tak terasa pun

    fazira,
    comel mcm mommy dia kan? hehe..

    Nik,
    anak mommy. ada gak 3-4 org yg kata mcm muka mommy. lgpun rambut lurus mcm mommy. daddy dah ada geng. mommy punya pulak. sorang 1. hehe..

    mai,
    tu la.. kejap je. tak sempat lg la aku nak amek gmbr newborn dia. dah takde ciri newborn lgsg dah.. hehe

  • lily lotus

    pandai dia tgk kamera :)

Related Posts with Thumbnails