Monday 6 January 2014

1st day at school!! ..and a few updates

Assalamualaikum..

How are you my dear old friend? It has been a year after the last post.

Just a quick update on life.



....


I am a homebaker now.



Can you believe that diary?

From an engineer - emo mom a.k.a fulltime housewife - android freak - baker?


Been busy with my new job. I found my passion. Alhamdulillah..


....


My dear son, Kimi is going to school tomorrow.

Again..can you believe that??!
Am I that old or it's just the time spinning at maximum speed?


5 stalker (s):

  • Unknown

    seriously..sangat envy dengan yana.. hopefully one day saya jumpa something yg boleh bantu saya jadi full time housewife..

  • tali kasut

    hi cik jiran. oh my ex jiran time kat kajang dlu. just passing on my own blog tetiba terbaca entry yg aku dedicate utk ko dlu. haha wat a memory.
    anyway..

    all the best ya~
    enchek nal yg baek hati :)

  • Ilyana

    aaaa.. ya Allah.. I lost my memories. byk sgt urat putus dah ni. encik nal the internal graphic designer tu ke? which post? nak baca plis. hihi..

    by d way..just added u in fb. ilyana isa

  • Ilyana

    Insyaallah smoga dipermudahkan jalan ke arah tu.. meanwhile jgn stop trying to find ur passion & saya doakan moga 1 day kita leh sama2 jd businesses woman berjaya. hihi

  • Unknown

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts with Thumbnails