Thursday 25 August 2005

akhirnya..

akhirnya segala simpulan yg mengusutkan otak aku slama ni dah terlerai. Kalau dah nama 'ikat mati' mmg ptt kita buka simpulan tu dgn cara putuskan je.. kalau nak cari jln penyelesaian atau jawapan, mmg takkan dapat..jadi aku buat kesimpulan sndiri dr bukti2 yg aku dah kumpulkan. Ape aku merepek ni daaa..

Slama ni otak aku kusut sbb dia..Aku pun tak tau knp aku kene ssh pyh kusutkan otak psl org yg tak amek pedulik lgsg psl aku.Bodo nye aku nih.. Ala, bkn aku sorg bodo. Bodo lg manusia2 yg bersusah payah mencari jalan menyakitkan hati manusia lain..Sedangkan dia tahu mcm mana rasa hati yg sakit tu..

Sekarang aku dah tak sakit hati lg. Learning how to let go something precious.. trying to forgive n forget.. hope he'll forgive me 4 wut i've done.. keje2 gile yg tak msk akal yg biasa dilakukan oleh org yg tak boleh berfikir.. yg emosi menguasai diri..prasaan menghantui fikiran.. (situasi org kene dump)

esok 26ogos sepatutnya genap setahun dgn dia.. hepi anniversary.Sayang, tak smpt nak smbut.. Tp takpelah..aku doakan dia bahagia. Semoga apa yg jd dulu kekal abadi dlm memori..

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails