Monday 29 August 2005

bengkel gamelan 2005

berakhir gak bengkel gamelan UKM thn 2005 ni. Penat tahap gaban..2 ari mcm org gile jd fasilitator. Diri tak terurus, tido tak ckp. Bgn pg2 terkejut tgk muka sndri dlm cermin. Ada bintik2 merah mcm frackels around my eyes. Darah beku ke? Ada ke simptom mcm ni kalau kita x ckp tdo/rest?? Tiba2 je ada. Mmg obvious sgt. Hari ni, warna merah tu dh tukar kaler coklat2 sket..Kenapa ha?

Aku uruskan acara sukaneka. Antara acara kemuncak utk make sure bdk2 tu enjoy dtg bengkel ni. Seb baik feedback yg aku dpt, ramai yg enjoy. Diorg hepi gile dpt curah air kat kitorang td. Tp rancangan nak menipu time tarik tali td tak berjaya..ahahhaa.. Achik plan nak ikat tali tu kat tiang besi. Tp bdk2 tu kantoikan kitorg.ahahhahaa...

Group yg aku jg, aku yg bg nama.. "can mali can" dgn trademark .."Bagi chan..." ahahhaha.. Lagu gamelan yg diorg cipta, tajuk "kasi chan sama sinchan". eheheh.. Best..diorg suma sporting. Aku pun berjaya promote club gamelan ni kat diorg.

Makin lama, makin aku syg kat club ni. Diorang suma mcm family aku. Achik mcm bapak aku. Suma problem ngadu kat achik. CPU aku pun kitorg jahanamkan sama2. Club ni pun punca rezki aku. Duit show tu leh bg aku mkn gak..Masa lapang aku terisi sbb slalu bz kan diri ngan club ni. Aku x rasa lonely lg..

Cerita psl abg isa, aku ngan dia biasa2 je. Bkn die hard nye kapel. Aku x rs ada bopren pun. Tau dia mcm mana. Dh 6 thn kitorg kawan. Dia pun bkn jenis yg mat jiwe2, yg sntiasa call/msg aku. Aku yg x bg dia call. ahahha.. Ala, aku pun bz. Takde masa nak sempitkan otak nak pk psl org lain sgt. Nak blaja hidup berdikari. Aku x boleh nak melayan org sgt buat masa ni. Diri sendiri pun x terurus..

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails