Thursday 25 August 2005

YoSsi..


YoSsi..siapa dia?Ahahaha...Buat pertama kali ni aku nak cerita psl dia kat sini. Nama penuh dia, Isa Yassir Arafat Machmudi Isa.

flashback.. (1999-sc. Muar)

Senior2 aku suma kata muka aku mcm muka abg isa, senior 5 arif yg pendiam + baik + pandai + skema tu..Pengawas la katakan..ahaha.. Tapi aku x brani nk tgk dia dkt2. Brani tgk dr jauh je. Abg senior la katakan. Seb baik aku sempat curik gambar bdk2 kelas dia dulu. Ada gak kenangan gmbar dia b4 dia kuar dr skola tu.

Chumel orgnye.. Takla tinggi sgt, kulit cerah..ada dimple (tu yg mahal tu!!) Kdg2 muka dia nmpk iras2 pelakon Azri Iskandar. (yg aku heran tu, apsl org kata rupa aku mcm Raja Azri sedangkn diorg kata aku+abg isa seiras??)

aku gak yg start. Raya thn 2000 aku bg dia kad raya. Tak sangka dia bls. Sejak tu kitorg bls2 surat sampai la skang.. Smpi dia beli henset thn lps. Lps tu sms je.. Tp sms pun jarang..

Memang klaka dia ni. Kdg2 bls2 surat smpi berhelai2 m/s. Dah jd mcm diary pun ada. Cerita psl moto aku (riez) cerita psl moto dia (waja 60an), psl artis korea yg dia minat, psl kehidupan kitorang.. Aku mengadu pd dia psl kwn2 aku..Biasala..abg agkt katakan..

Tp sbnrnya, mmg dari dulu aku minat dia. Cuma x brani nak ckp direct. Kang kene gelak je ngan dia. Dahla dia tak pernah serius..Bdk skema yg pk cuma psl study, & takde masa pk psl GF. X prnh kuar ngan pompuan..Kalau ada pun, kuar ramai2, & kwn2 dia bwk GF masing2. Tu br la dia kuar ngan pompuan. Innocent sgt.. (baiknye dia..ahahha..)

(2005)

Lps 6thn kenal dia, tak prnh jmpa face 2 face..Baru2 ni br tergerak hati nak jumpa dia. Ntah apasal, mmg teringin sgt nak jmpa dia. Lgpun dia dah grad, baru je dpt keje kat Proton. 1st time jumpa dia aku tergamam. Kiut sgt!! Mmg tak berubah mcm kat skolah dulu. Dia tetap sama, mcm dlm surat2 dia..mcm dlm phone.. Sentiasa buat aku tergelak. Aku hepi sgt2..

..dan semalam, 24 Ogos dia minta something dr aku..

"Yes..i Do..i've been waiting so long 2 be wif u.."

Mmg aku taktau btl ke apa yg aku buat ni. Aku sndri tak pasti ptt ke aku terima cinta lg buat masa sekarang ni. Aku btl2 tak tau..

Tp, org kata.. once kita dah jumpa da rite person..and kita rasa tak sanggup nak lpskan dia.. Jgn tunggu pluang ke2. Sbb mungkin kita akan menyesal seumur hidup nanti. Love is when u know da risk, but u still not afraid to take it without regret..


0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails