Tuesday 1 November 2005

Slamat Hari Raya..


Esok aku balik kampung.. yeayy!!!! Tak sangka, kejap je dah raya. Rasa mcm baru je puasa. Slamat hari raya!! Maaf zahir batin.

Baru balik dating. Lama dah tak kuar mcm ni. Bz ngan exam n tesis. Tadi lps anta tech report gi The Mines (biasala..mana lagi) ngan teddy. Potong rambut (rambut rayer..), tgk movie (zorro) pastu lepak tempat biasa, 'tuprayaja'. Aku layerkan lagi rambut + potong rambut depan. Klaka la pulak..mcm terpendek sgt lak. Takpe..rasa diri aku chumel rambut camni. HuahHahahaa...

Balik dari tuprayaja, aku bwk moto teddy smpi as-salam. Confident jek bwk smpi 112kmj ++. Tu pun teddy dah bising2, paksa aku suh slow. Terpaksa slowkan moto. Igt nak test power moto tu. Dia kata leh sampai 160++. Takpe..len kali aku cuba lagi.hehe..

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails