Sunday, 15 March 2009

2 months old





My Little Teddy is 2 months old today!


Here are few things he can do now;

1- holds his head more steadily (even though he started to do that since 5 days after birth!)
2- roll over on one side
3- makes conversation with (more) smiles and coos
4- follows slow moving object with his eyes
5- responds to sound, especially my voice







It's a rainy weekend. Since there is not much to do, I decided to make some cookies yesterday.


Wanna try my home made cookies? hehe..





6 stalker (s):

  • faiszakee

    yummy..hohoho rajin ko buat homemade cookies..kalo aku baru nak ke dapur..anak bujang aku dah sampai dulu..

  • Yazid Husain

    sedaplah biskut tu buat aq lapor je

  • Pinky Angel

    faisza
    rajinla.. tp hubby aku kene tlg babysit kimi la time aku wat tu. bestnye fatihi dh besar.. xsbr nk tggu kimi besar gak!

    yazid
    hehe.. nak? ada lg 1 tupperware ni lom mkn.

  • lily lotus

    dear, u jadi fulltime housewife ekk..bestnya ;) can spend all ur smoochhh time with ur beloved kimi

  • Rai

    wahh..kita tunggu hubby kita belikan oven la baru leh buat cookie.. sekarang buat kuih goreng2.. rebus2 je..haha..aci la..perut melayu ni tak kisah..

  • Pinky Angel

    sis lily
    yep.. fulltime (desperate) housewife yg kdg2 tension dok umah. hehe.. seb baik ada bdk kecik tu skarang. adala kawan gak..

    rai
    kuih2 senang dpt kat gerai tepi jln, biskut pun berlambak jual kt supermarket. tp kalo dah ada oven tu mmg gatal tgn la nak menggedik buat mcm2 kan?hehe

Related Posts with Thumbnails