Wednesday 4 March 2009

Updates on daily life

Hello diary.. Here are some short updates about me;


1- My confinement period is over (finally)
2- I've lost almost 9kg's and gain my original weight before pregnancy (planning to lose more!)
3- I become a morning person
4- My eyes are 'panda-like' due to lack of sleep/rest
5- Messy hair and zombie looking face are my new look

..about Little Teddy;


1- He's getting heavier each day
2- Will smile when he's full and happy
3- Wants to be held every minutes
4- Needs to be fed almost every hour
5- Starting to recognize Teddy's & my face



5 stalker (s):

  • Joy

    Congratulations on your bundle of joy! He is so cute.

    Thanks for visiting Norwich Daily Photo and leaving your comment. Come back tomorrow!


    joy
    A Pinay In England
    Your Love Coach
    I, Woman

  • Yazid Husain

    wah bestnye

  • lily lotus

    makin selalu kita hug our baby..makin cepat dia membesar ;)
    ..he looks so adorable from day-to-day..tengok mata dia..nampak bijak!

  • Unknown

    Alahai..siannya pinky kurang tido.. Kalau boleh dapatkan rehat yang cukup tau..kerja rumah mintak tolong teddy haha...pinky ambik bahagian feeding kimi je la..tayah peduli hal lain..boleh?

    note : saya dulu pun mintak tolong hubby buat segala kerja..nasib baik dia tak kisah..kih kih..

  • Ilyana

    joy
    Thanks Joy! ;)

    Yazid
    Apa yg bestnye tu Yazid? Tak lama lg u will join my club gak kan? hehe

    sis Lily
    iye? hehe.. kene tanya org yg byk pengalaman mcm akak ni.


    Rai
    My Teddy mmg skang ni slalu byk tlg wat keje2 rumah.

    bab feeding tu mmg exhausted sgt la.. Baby boy mmg kuat nyusu, kan? hehe

Related Posts with Thumbnails