Wednesday, 22 September 2010

Diari Syawal - bahagian 2

2 Syawal

Giliran kampung saya di Batu Pahat pula.

Kami bergilir tiap tahun begini.
Disebabkan raya pertama yang paling meriah dan bermakna,
jadinya..
raya kedua dan seterusnya (hingga cuti raya habis)
perlu beraya di kampung lagi satu.
Adil begitu.



3 Syawal..

Potret keluarga dengan mama saya.



Saya ada buat makan-makan sedikit untuk kawan saya.
Walaupun yang muncul cuma 3 orang,
tapi kedatangan mereka sangat-sangat bermakna.
Mereka gigih meneruskan warisan setiap tahun yang kami amalkan,
sejak dari aman sekolah rendah.

Terima kasih buat Shu, Yati dan Ely..
Saya sayang kamu bertiga!

8 stalker (s):

  • Queen

    kuning...kuning..kuning....agaggaa......urutan ni nampak lebih baik..agagagag

  • Pinky Angel

    hehe..nik, tu teddy pki baju raya tahun lepas. i lak rembat baju mak i. hahahaha.. semata2 nak matching baju raya kuning budak kicik tu

  • E.d.Y

    xjemput pun datang rumah..hehe

  • Pinky Angel

    edy,
    dah jemput aritu kan? hehe..raya, datang je la rumah. aritu bt mkn2 pun sbb member ckp diorg nak dtg. bkn open hs pun

  • Joy

    These visits are fun - especially when friends are all around you.

    Have a great weekend!

    Many thanks for visiting Norwich Daily Photo and leaving your comment. Come visit again tomorrow!

  • E.d.Y

    malu nak dtg...bukan kenal sngt pun

  • E.d.Y

    meh join contest MORTAR BOARD..

    http://danielzaidi.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-board-beauty-in-ugly.html

  • Pinky Angel

    joy,
    yes..those girls are my old friends and always be my best buddies.

    edy,
    malu tak dpt mkn free la. hehe..
    thanks invite join contest. nanti free2 ahkak survey ok?

Related Posts with Thumbnails