Saturday, 26 February 2011

Belated Birthday gift

Dear son..

We are truly sorry..
because we are unable to provide you
any expensive or branded things and toys..

We can't afford to buy you..
the Fisher Price push toys,
or baby GAP clothes..
or even Baskin Robbin ice cream.

Please understand that
your father is the breadwinner of the family.
..and that means life is sometimes hard for us.

..but don't you worry my dear.

We are still able to give you
the one and only thing the world can't give you..
it's L.O.V.E..


Unconditional love from us,
Your Mommy and Daddy..



p/s: Sorry for the belated 2nd birthday gift. Here is your 1st bike..





9 stalker (s):

  • SurayaHarris

    yeah.it's true.nothing could top parent's love.miss u Kimi (and Kimi's mom)

  • Pinky Angel

    Miss u too sue!! :)

  • ZulArophoto

    Adus.. relaxlah kawan... anak bukan nak semua barang2 yang branded.. janji cukup kasih sayang pn ok dah... kecik2 dah dapat beskal merupakan satu yang best.. aku dulu nk dapat beskal dah darjah satu.. Usaha tangga kejayaan & anak merupakan lumrah yang agung.. Jgn menyesali apa yang telah di takdirkan.. Tp syukuri rahmat yang diberi..

    Salam... hehehe

  • syafisyifa'

    relaks la yun.budak2 mana reti beza brg branded ke tak.hehe...yg penting kasih syg.kita kena bsyukur dgn apa yg kita ada bbnding org lain yg lg susah...ala..yun pun bukan susah no,kaya gak.saja ja dia humble...miss u n kimi

  • Pinky Angel

    Zul,
    Memangla dia tak pnh mintak barang2 mahal.. tp kdg2 sedih gak sbb tak mampu nak sediakan benda2 bagus/berkualiti + mahal utk dia. Dulu kita kecik2 tak pyhla nak bandingkan. aku dulu dah besar umo brapa tah baru dpt basikal. bdk2 zaman skarang ni hidup senang kalau mak bapak kerja. mcm2 mainan diorang dapat. Utk kimi, mainan pasar malam je aku mampu sediakan..

    pejah,
    betul tu.. alhamdulillah. ada jugak rezeki kitorang. takdela nak kata kitorang ni hidup miskin. sekadar yang ckp je. miss u guys too.. Nanti kalau jln2 area sini jgn lupa calling2 tau

  • zura

    dear.., tu dah kira bersyukur apa.., tak pe bia dia belajar dari apa yang kita mampu.. erm kalau mewah sgt dr kecik pun bahaya nnt..!
    nway 2nd birthday present kimi sama dgn abg amsyar dlu.. basikal..! tapi sampai laa nbie tak reti2 bawak.., adoiiii..! hahahahaha

  • Ida Fahani

    ilyana,
    jangan lar sedih-sedih k...
    walaupun murah, walaupun pasar malam...
    kalau kita beli dengan ikhlas n penuh kasih sayang...
    anak tu akan tahu menilai...
    mereka akan lebih menghargai...

    take care and enjoy ur motherhood till the max...

  • Pinky Angel

    limah,
    syukur alhamdulillah.. siapa kata aku tak bersyukur? cuma ada masa stress bila dia mintak smthing tp aku tak dpt nak bg dia apa2.

    ida,
    thanks ida. terharu baca komen ko. hopefully 1 hari nanti dia akan faham n jd anak yg baik. amin..

  • Ida Fahani

    insyaAllah...he will...
    biasakan dia dengan kesederhanaan...

Related Posts with Thumbnails