Tuesday 11 October 2005

ada apa dengan rupa

Baru blik dr Al-Salam..bersahur. sahur nasi lemak+air milo ais = RM3.70. Kat wallet ada tggl baki RM1.30 jek.. Tu je la duit yg aku ada skang ni. Huhuhu.. Seb baik smlm mama call, tanya ada duit lg ke tak.. Laju je ckp "ada..tp.." (ada jugak tapinya..) ngahahhaa.. Kalo mama tak tanya sure tak mintak. Tak reti la nak mintak duit..Segan. Dah byk nyusahkan mama.

Topik perbincangan aku+housemate aku td time bersahur - "ada apa dgn rupa.."
Penting ke rupa seseorang tu?
pendapat aku...

"..penting..biarla BF kita tu jahat tp ensem, (sakit ati je..tak sakit mata) dari jahat dan tak ensem.. Dahla sakit ati, sakit mata skali tgk ke tak enseman dia kang.." ngahahahaa...
(Bercakap berdasarkan pengalaman sendiri..)

Hidup hanya skali dan peluang tak selalu datang bergolek dpn mata. Aku nak yg terbaik utk diri aku dan aku tak nak lagi menerima apa yang aku 'kene terima'. Aku nak apa yang aku nak, apa yang aku boleh dapatkan. Tu 1 kepuasan..

Minta maaf kalau ada yang terasa. Tp tu cuma pandangan aku. Jgn igt aku reject org sbb dia x de rupa. (Mcmla aku ni chanteekk.. sgt nak lelaki ensem2 je..) Aku cuma dah give up dgn org2 yg 'mengejar' aku. Biasanya situasi mcm tu kejap je. Bila dah dpt, lama2 diabaikan. Slama ni, aku juz terima org yang nak kat aku. Aku x pandang rupa.. Pada aku, biarlah muka x ensem..asal hati baik. Tp aku silap sbb ada gak yg muka x ensem dan ati pun buruk. (rugi..rugi..)

Biar kali ni aku yang 'mengejar'..
hmm.. x sgka, 5 thn gak aku aim teddy tu. Aku dah lama knl dia, dah tau prangai dia mcm mana. Dah tau minat dia.. Harap kali ni aku tak tersilap lagi.

5 stalker (s):

  • kiflie

    yeah...u deserved a better life.
    happy for you!!

  • GbuM

    put your past behind you.. don't repeat my mistake... full of anger n revenge!!!

  • pinky angel

    kiflie
    thanx..

    GBuM
    insya allah i won't..
    dah maafkan semua, dah halalkan semua..
    ada hikmah di sebaliknya

  • afs

    ckp psl kes pakwe tak hensem n hati jahat tu, ade sorg mmbr aku pernah kene...tp pdn muka kt dia sbb dia pon jahat gak..ngahaha...
    tapi tuk kes ko yuh, ko kan dak baik maka igt la...
    lelaki yg baik tuk perempuan yg baik...
    ...dr ustazah aan :p

  • pinky angel

    ahahaha..bkn2la a'an ni..
    baik ke aku? ngahaha..

Related Posts with Thumbnails