Wednesday 5 October 2005

Slamat menyambut Ramadhan

Esok 1 ramadhan.. Slamat menyambut Ramadhan utk semua umat Islam. Thn lepas aku sambut ramadhan dgn simen berbalut kat tgn. Thank God time tu ada org jaga aku. Terima kasih byk2

Kdg2 aku terfikir.. brp ramai agaknye manusia yg benci aku. Soklan yg buat aku kecut perut. Dosa dgn Tuhan, taubat.. Tp dosa sesama manusia? Jenuhlah aku nak mencari tiap sorg insan yg pernah aku aniaya atau lukai..kat akhirat nnti

Sblm tdo, org kata kene maafkan org yg kita benci.. dgn harapan org lain pun sng maafkan kita. Mana la tau, tdo je trs x bgn2 smpi bila2.

Aku dah maafkan semua.. Aku maafkan org2 yg prnh aniaya atau sakiti hati aku. Aku halalkan semua yg prnh aku bagi.

Untuk arwah abah, mak long, mak we(nenek aku).. al-fatihah. Ramadhan dtg lg.. Syawal dah tak semeriah dulu tanpa mereka. Abah..aku mmg tak prnh smbt Ramadhan dgn dia.

Kehangatan Aidil Fitri dah x terasa sgt. Maybe sbb aku dah semakin tua. Dulu masa kecik2 mmg excited sgt. Sibuk dgn baju baru, kasut baru..ghairah main bunga api, mercun katak, mercun gasing.. (pdhal puasa tak penuh pun..hehe)

Semoga korang semua sentiasa dicucuri rahmat-Nya. Slamat menyambut bulan mulia..

2 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails