Friday 20 January 2006

My hobby


No, no.. Pliz don't seduce me. My hair become dawai besi oredy. The color (pnt fuzz tlg highlightkan rmbt aku kaler merah aritu) pun dah luntur. My swimming suit never kering becoz of 'u'. Baru basuh, jemur kejap.. Pastu pakai balik. Kdg2 tak smpt jemur pun. Vely the clazy wan..

I feel like jumping from this 8floor condo into dat swimming pool everytime when i look at it tru my window.

Ni la kegilaan terbaru aku. SWIM. Nak kata pro tu, takla.. Beginner je. Lately ni baru pandai sket2. Slama ni aku cuma mampu baring2 atas air tu je, smbil berenang gaya orang malas. Hehe.. Tp aku pun tak tau camna tiba2 leh pandai lak. Cuma aku tak suka sgt menyelam, rasa cemas dok dlm air tu kalo lama2. Hehe..

Mcm2 gaya dah buat. Kuak lentang (tp kejap je sbb leh lemas+kepala slalu terlanggar tepi pool). hahahhaaa... Dah baring atas air, mata tgk langit la. Mana nak nmpk aku berenang smpi tepi swimming pool tu. Bodo tul..hahahaa.. Slalu termalu sendiri nnti. So, aku tak suka buat gaya ni.

Kuak kupu2. Hahh..tak try lg gaya ni. Coming soon..

Kuak ape ntah (yg slalu org bt time lumba renang tu). Ni feberet aku psl tu je la yg aku plg terer. Penat woo.. Baru swim dr hujung ke hujung pool aku dah semput. X kuat stamina tul. Lemah lembik tul ilyana ni.

Ntahla.. Mcm2 gaya mengarut lagi yg aku cipta. Swim gaya anak anjing (doggy?? hehe..), swim gaya katak (Fuzz n fiza terer yg ni), ala2 mermaid la.. semua mengarut je. Bkn ada orang yg aja. Asalkan leh float dlm air tu aku dah ckp happy. HahahahHahaa..

Smlm pg2 b4 gi klas pun aku leh ajak Hirda swim. Konon2 nak race tp end up kitorang bertembung kepala kat tgh2 pool tu. hahahaHAhaaa..

Kesimpulannya, kitorang nye velocity rate sama je. Thp minimum but it's ok 4 beginner. chewaahh.. Pdhal 2-2 tak reti swim sgt + slow lak tu. Msti orang2 yg dok villa ni yg tgk dari atas gelak guling2 tgk 2org bdk yg x reti swim ni berenang. Lantaklaa..

Mmg klaka la.. Mcm2 gaya. Fuzz swim tutup mata (hahaa.. bongkar rasia ko). So, jgnla swim dkt2 ngan dia kalo tak mo kene langgar. Fiza ala2 menikmati keindahan dasar laut (swim nyelam). Iris.. errr.. tak sure. Lama tak swim ngan dia. Hirda, aku tak tau camna nak describe. Cuma dia sorang leh buat gaya swim dia tu. Mmg pelik dan menghiburkan. Hehehee..

Aku? Bdk2 ni kata aku swim mcm merangkak dlm air. hehh...siot jek!!! Kaki aku tak jejak dasar kolam tau.. Swim gaya orang mls la ni..hahahaa...

Tapi.. ada orang kata kalo slalu swim nnti peha and bahu jd besar. Ye ke?? ye ke?? eiii..ngerinya...

30 stalker (s):

  • Cik Puan Muda Stress

    yeay!!
    olang pertama!!

    swim besh woo.. yang tak beshnya cuma lepas tu lapar.. bakar kalori 100, melantak balik 300 kalori lepas tu.. apa cerr??!!

    ~sambungan comment from post lepas.. eksekus me, hubungan i dengan zuhri semata2 hubungan sejenis je kay..hahahaha. betik jua yang bertahta dihati ni tau...

  • bertique

    ala bahu ngan peha besar nak takut ker? kawan i sorang, dah kawin tetiba jek perut besor.

    tak kisah pun.

    timah, nama dia.

    *mode ntah-apa-apa-ntah ON*

  • pinky angel

    cik PMS
    tahniah kerana menjadi org pertama.
    Hadiah di tempat pertama adalah bercuti dirumah sendiri selama man yg anda hendak. hehe..

    ok, ok..jgn PMS PMS kat sini. hehe..
    paham,paham..

    *mode bagi chan ON*

    bertique
    *sekeh dia, sekeh....!!*

  • pinky angel

    ++ cik PMS
    takde la lapa mana..tp lps berenang biasa i horny..

    brrrr..sejookkk!! hahahaa...

    *mode Gatal ON*

    p/s: zuhri tak beli kamera mahal tu lagi ke?kalo ak, leh buat photo project tepi swimming pool.hahaa..

  • pinky angel

    cik puan!! i tolong u belasah bbdk zuhri ni..

    *spank * shpank!!*

    hahaaha..come here la.Don't 4get 2 bring ur certificates and fill in the form. Walk in interview to be our cikgu renang will start at 7am tomorrow.haha...

  • pinky angel

    nak gi swim lg!!!
    anybody wanna join???
    ayarkss..kene perah swimming suit, tak smpt jemur pun..

  • Wong Ah Beng

    HoHOohhohoHOo..swimm bebeh..swim..
    :B

  • pinky angel

    hohoo..ab beng, jom swim!!tp takmohla ajak lu. nnti bulu lu gugur.manyak syg oo..

  • Cik Puan Muda Stress

    siuttt je zuhri ni.. i tau la chenta i dah beralih hangin kat buah2an tempatan, tp jgn la busuk hati sampai cam tu sekali..

    i paling terel kuak lentang sebab selalu prektis atas katil.

    huhuhuhu.

    eh yun, umah hang kat ne? ada dekat2 ngan umah aku tak? teruja plak baca citer swimming nih..

  • pinky angel

    cik puan
    umah aku kat kajang.Ada tulis kat gambar tu nama rumah aku.(sila perati betul2)hehe..
    marila sama2 ber swim dgn gumbira..hahahaa..

    p/s:aku tgh cari ramai2 org yg minat swim supaya aku leh ajak slalu. Malu nak swim sorang2 nih..

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    oi!....swim tak ajak aku...
    huh..takpe...aku pergi gym..
    layan beb...byk jantan body meletop2...kat pool kite takde pun...yg ade ah beng ah beng (not with the wong surname)...yang meniru gaya kau berenang...

    tapi hari rabu...tetap..official..

  • pinky angel

    zuhri
    ecece.. u ni, kalo umah u kat kuala slangor pun mesti u kata dkt ngan kajang kan? hahahaa...

    cik puan
    SPAM utk pengkomen hantu tak berjaya..so wut now?

  • pinky angel

    oit zuhri!!

    ni bkn blog nina laa....

    *sekeh pale dia..sekeh!*

  • pinky angel

    zuhrikeji

    u r more kejier than ab beng..

  • pinky angel

    *buat muka blur*

    (learn a lot from nina)

  • Cik Puan Muda Stress

    wah..mentang2 aku takde nak defend diri, ske ske hati la ngata aku kan... takfe takfe..

    yun, ko nuke je la budak zuhri ni. (budak?) dia mmg tak paham bahasa skets.

  • Cik Puan Muda Stress

    no need. i terel. not like yew. mengambil kesempatan only. huh.

  • pinky angel

    zuhri n ck puan
    i leave u 2 alone. ha, gadola..gado..tak campur..

    *dok tepi sambil mkn popcorn*
    (buat mcm ab beng slalu buat)

    hehe..

  • pinky angel

    zuhri
    errr...ye ke?i ta bgn lg. hahaha.. Bgn lmbt arini. Kul 8.30pg.. (cheewah,mcm slalu bgn awal je)

    td rasa terpanggil gak nak swim, but i'm all alone rite now. Fuzz blk subang, Fiza tdo umah mmbr dia, iris tdo tak bgn2 smpi ptg (weekend dia mcm tu la)hehee..
    segan nak swim sorang2.dahla tak reti sgt swim. Lemas sape nak tlg?

  • pinky angel

    tenis??i want, i want..
    tell u somethg..i never play tenis.tak reti. Tp ntahla..nak pegang raket tenis pu ala2 tak larat..hehe..lom smash bola tenis lg tu. ajalaa..ajalaa..
    tapi..(byknye tapi!) my hand(esp right hand) tak kuat lg sbb eksiden dulu. pegang gayung full of water pun menggigil.

    p/s:i even kenot serve bola badminton.such a loser.

  • Cik Puan Muda Stress

    aaaa aahh la pinky.. sounds like a loser.. hahahaha. jgn mara.. kita geng maa. hahahaha

  • bertique

    bukan bola badminton la, bulu tangkis.
    ckp bior terang :D

    zuhri, cantek la. aku dulu2 penah la main tenis. la ni main skuash. tapi dah tak de partner pun, biler nak main bawak2 ler sound yek :D

    *mode giler bersukan ON*

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    wohh....zuhri main sukan orang2 kaya jer...
    kite student sengkek ni mane layak wahai cik yun....
    hehehe...
    layan futsal futsal!...
    bestt cuci taik mate....

  • Cik Puan Muda Stress

    masa i Sek Rendah Kg Atap Kiwi Lip Lap Lip Lap dulu, i pernah la wakil sekolah dalam aturcara tenis ni...

  • Wong Ah Beng

    lu olang aaa, semua keji!!
    ini adalah blogspot..bukan YM/MSN/gtalk/ICQ...

    HehEHehE

    *tumpang laluuuu*

  • pinky angel

    cik PMS
    hahaha..

    *mode gelak terpaksa ON*

    zuhri
    there r 2 balls here in my hand. which one u want to serve 1st? hahaha..

    bertique
    oOoo..bulu tangkis ke?baru tau..

    *mode pura2 tak tau apa2 ON*

    Korang ni bersukan suma suma sukan orang kaya. Kami ni mana la ada duit utk suma tu.Lainla kalo ada yg volunteer jd sugarbro..hahaa..

    cik rawak a.k.a random
    betul tu, betul.. Seb baik diorang tak ajak kita main golf. Rasa ada gak kayu golf yang terbang/patah kita kerjakan..

    Best futsal?Ada kasut yang terbang tak?hehe..

    cik PMS
    wakil pasukan sorak ke jd tukang buat air?hehe...

    ab beng
    ala ab beng..lu mau join ckp sajala.. Jgn la jeles2 ngan kami.hehe..

  • pinky angel

    doing my testis..Ops, thesis..
    tgh take 5mins break. None of my 'blogchat friends' seems online pg ni. Semua tdo lg la tupg2 ahad mcm ni. Bangun wei..bangun!!!

    Tgk swmmg pool mm memanggil2 je.. No!!dah 3 hari berturut2 aku swim..

  • Cik Puan Muda Stress

    i sedia maklum yew (abe zuhri) and en papaya ada bola.. tapi cukupkah raketnya? untuksemua pompuan2 chantek kat sini? are yew sureee?

  • pinky angel

    zuhri
    really sound interesting..tenis. Teringin gak nak try. kene cari skirt putih yg btl2 pendek dulu.hahahhahaaa....

    p/s:dah semakin terel..hahaa...4 ari berturut2 swim.rosak la rmbt..

    cik puan
    yess..i'm sure we are chantekk...

    err..tak menjawab soalan ke?hehe

  • bertique

    cik puan, cukup la raket buat pe nak byk2 .. bukan nyer nak tukar2 pun .. zuhri ada satu utk dia, i pun ada satu utk i.

    nanti kita org bawak la raket spare utk korang.

    err betul kan crita raket??

    >:)

Related Posts with Thumbnails