Wednesday 24 February 2010

Party Mesra Bersama Kimi Rossi

p/s: This entry will be written in Malay.


Lamanya rasa tak ber blog.
Malas, bukan apa.
Rasanya lagi seronok lompat-lompat blog,
baca blog orang daripada buat karangan untuk blog sendiri.

Ahad lepas sangat seronok
Ada party dengan kawan-kawan lama di UKM (party dalam BM apa? Parti ke? Kenduri?)
Kawan-kawan yang selalu menghiburkan hati
Kawan-kawan yang paling disayangi
Kawan-kawan ber Aerobik (ops..saya dulu pernah jadi Atlet di UKM? macam susah nak percaya sebab saya benci bersukan)

Untuk keterangan lebih lanjut sila klik sini untuk ke Blog pengerusi party ~ Saudara Fazdly Mislan

Gambar tambahan,

Para jelitawan negara



Gambar yang diraikan pada hari itu..

"Mommy, bagila saya main kamera tu pulak.."


Ye, anak saya dah ada 4 batang gigi..



p.p.s : Terima kasih kepada kak Lily kerana memberi galakan dan semangat untuk saya menulis blog dalam bahasa ibunda.



4 stalker (s):

  • lily lotus

    ahaks. oklah tu! ehh..bahasa I pun rojak2 in the blog..tabik spring dengan u sebab manage to handle in full BM..hehe..good effort..santaikan lagi the wording..hugs n kisses for kimi!

  • Unknown

    nampak meriah!

  • tujuhhariseminggu

    wah, ayat cam karangan spm... baguih... slow2 meh... :p eh, i x nampak pun lagi 2 gigi anak u????

  • Ilyana

    kak lily,
    kalo nk lagi santai kena wat ayat rojak.. tp kalo bole nk try elakkan. hehe

    edy,
    betul tu, meriah sgt!

    ally,
    u xsuh dia gigit u..kalo kena gigit br u leh rasa gigi dia yg tajam tu

Related Posts with Thumbnails