Monday 5 April 2010

Impian saya

Sejak kecil saya memang kuat berangan..
Saya mahu jadi cantik macam puteri raja dalam kisah dongeng.
Saya mahu pakai gaun putih dengan tiara berkilauan.





Putera kacak saya..



8 stalker (s):

  • Wuhuu Mommy

    congrats!! akhirnya impian ko tercapai. cantik dan comel sekali :)

    the best thing, lil teddy is there! :)

  • Queen

    two thumbs up!

  • Emma

    oooo... nie ke impiannye?? hehe...

    cute la yg kimi senyum tu...

    -mama emma®-

  • Ilyana

    mommy delta,
    tq dear..

    queen,
    2 thumbs up for u too!! love ur gown.. ;)

    mama emma,
    yep, yep.. saya kan tak sempat bersanding dulu. kimi ni susah tul nak senyum kan? aritu nasib baik je sbb mood dia tgh baik.. ;)

  • Unknown

    wah..cantik gamba2 tu

  • Ilyana

    edy,
    tq.. photographer nye kawan baik sejak darjah 1 tu..

  • lily lotus

    wonderful :)

  • Ilyana

    sis lily,
    so..u bila nak wat mcm ni gak? tggu 10th anniversary? hehe

Related Posts with Thumbnails