Thursday 1 April 2010

Terima kasih


Saya agak sibuk kebelakangan ini..
Saya sedang dalam proses mengusahakan sesuatu.
Sesuatu yang berkaitan dengan projek mega saya.

Saya gembira kerana 2 daripada 3 misi tahun 2010 saya sudah terlaksana.
Saya sudah berjaya turunkan berat badan sebanyak 8kg daripada sasaran saya, 10kg.
Tinggal lagi 2kg sebelum tahun 2010 berakhir.. dan saya masih ada banyak masa lagi.
Harap-harap angka tu terus menurun dan tidak bertambah.

Projek mega-rahsia saya juga sudah berjaya direalisasikan.
Saya betul-betul gembira kerana impian saya sudah jadi kenyataan.

Jadi saya nak buat sedikit penghargaan pada mereka yang terlibat
dalam menjayakan misi saya ini


Paling utama,
Berjuta-juta penghargaan dan terima kasih untuk suami tercinta, incek Teddy.
Dia sanggup buat apa sahaja, berhabis duit untuk tunaikan impian saya.
Tak kiralah gila ke, masuk akal ke tak, cukup duit ke tak..
Dia berusaha tunaikan semuanya.

Saya beruntung dapat dia.


"Terima kasih, sayang.."


Kemudian,
untuk Teddy kecil saya.

"Terima kasih sebab berikan Mommy kerjasama kamu.
Tanpa itu, projek Mommy ini takkan sempurna.
Mommy sayang Kimi sangat-sangat!"




Seterusnya terima kasih kepada..
(rasa macam bagi ucapan untuk Anugerah Bintang Popular pula)

  • Emma kerana mengembalikan harapan dan memudahkan jalan untuk saya melaksanakan misi ini. Terima kasih kerana memperkenalkan saya kepada Nik.
  • Nik kerana telah 'membaca fikiran saya' dan menyediakan produknya yang sangat menepati citarasa saya. Saya betul-betul gembira dan puas hati dengan itu.Kalau suruh bayar lebih pun saya tak kisah. (Teddy kisah kot, sebab guna duit dia. hahahahaa)
  • Sahabat karib juga teman sejati saya sejak darjah 1 lagi, Elyana kerana menggunakan kemahirannya yang sangat hebat demi menghasilkan sesuatu yang amat indah. "Kita sayang awak, Ely!!"
  • Kawan akrab dan juga merupakan teman sejati sejak dari darjah 1 Biru, cik (yang bakal menjadi Puan) Shufarah kerana membantu dan menggunakan kebolehan semulajadinya dalam 'menjinakkan' Teddy kecil saya. "Kau memang hebat, Shu! Bukan calang-calang orang dapat pegang budak tu.."
  • Kakak saya kerana membantu menyumbang tenaganya untuk menjayakan misi saya ini.
  • ..dan mereka-mereka yang terlibat. Minta maaf kalau tak tersebut di sini. Sumbangan anda semua amat-amat saya hargai. Terima kasih semua..



9 stalker (s):

  • Queen

    owwh...ini ke projek mega tu....hihi

    sorry kalau servis kurang memuaskan....hope nanti yana boleh tambah testi pada Quiny Bridal...

    nice knowing u as customer dan semoga hubungan ini terus terjalin dengan baik hingga ke akhirnya...

    semoga berjaya Yana!

  • tujuhhariseminggu

    huhhu... cam artis plak ye.. :)

  • Ilyana

    Queen,
    Yep, yep.. Nila projek mega-rasia yg tak berapa nak rasia. hehe..

    ok je servis. sgt puas hati. I'm one happy customer!!

    nice knowing u too and saya harap yg sama juga.


    Ally,
    sejak ko kata aku mcm zizie ezette ni rasa diri macam artis pulak dah. hahahahaa

  • Emma

    boleh x i rasa cam blur 1 mcm? xtau ujung pangkal??? huhu

    -mama emma®-

  • Ilyana

    emma,
    hihihi.. u secara tak lgsg dah membantu dlm project ni. tak pe la blur, thanks anyway!! ;)

  • wildnara lya

    Terima kasih kembali awak..saya sangat terharu dengan ucapan itu. Kita sangat berterima kasih kerana kepercayaan awak terhadap kita...kita berharap sangat kita dapat menghasilkan mahakarya yg lg hebat dr ini pada masa akan dtg.Dan awak adalah sebahagian dr itu..."saya sayang awakk jugee"..

  • Ilyana

    elly,
    really looking forward for that dear!! hehe.. Muahhss2 utk awak

  • Unknown

    salam,
    wah wah...tetau je dah ada projek mega nih..sungguh maju..

    geramnya tengok kimi..

  • Ilyana

    salam rai,
    lama sgt rai menyepi. hehe..

    nak tgk gambar latest aqil!!

Related Posts with Thumbnails