Tuesday 10 August 2010

Salam Ramadhan

Cik Diari,

Salam Ramadhan saya ucapkan.

Semoga segala salah dan silap saya akan dimaafkan.
Semoga Ramadhan kali ini akan jadi lebih bermakna.


Oh, ya..
Semalam mama dah dapat cetakan kanvas yang saya kirimkan itu.
Dia terharu bercampur sedih.
Terharu sebab gembira.
Sedih melihat gambar kenangan kucing-kucingnya yang sudah tiada - Manja & Embang
Sedih melihat gambar kenangan kereta lamanya - kereta Atos.
Saya tak bermaksud buat dia sedih,
tapi sekadar untuk membingkaikan sekeping kanvas
yang pernah menjadi cebisan kenangan terindah mama.

Hujung minggu ini saya akan pulang ke kampung halaman, Batu Pahat untuk tempoh seminggu.
Teddy akan ke kilang Mitsubishi di Okazaki, Jepun minggu depan.
Tahun lepas dia ke Bangkok.
Tahun ni ke Jepun pula. Nasib baik tak lama.

Malam tadi saya menyambung kerja yang terbengkalai sekian lama.
Bukufoto kami masih tidak terbuat-buat.
Baru 5 mukasurat.
Jadi saya tambah lagi 2 mukasurat..
2 mukasurat digabung menjadi 1.
Entah bila nak siap saya tak pasti.
Ada 33 mukasurat lagi yang kosong.


6 stalker (s):

  • Yazid Husain

    salam ramadhan

  • lily lotus

    selamat berpuasa sis :)

  • Ilyana

    salam ramadhan semua.. ;) salah silap harap maafkan ye?

  • Unknown

    salam ramadhan al-mubarak dan selamat berpuasa dari danielzaididotblogspotdotcom...

  • Joy

    That looks like a beautiful album! Pleasant trips ahead.

    How are you enjoying the summer?

    Thanks for visiting Norwich Daily Photo and leaving your comment. Come visit again tomorrow!

  • Ilyana

    edy,
    salam ramadhan.. promote blog nampak? hehe.. sorryla, my blog tak ramai yg follow. tak mcm yours.. ;)

    joy,
    thanks! Summer? Are you kidding me? Nobody enjoys summer here in Malaysia.. hahaha..

Related Posts with Thumbnails