Friday 13 August 2010

Kami

Sebentar lagi kami akan pulang ke kampung saya.
Minggu depan Teddy akan berangkat ke negara matahari terbit.
Saya dan Teddy Kecil pasti akan merindui Teddy.

Kami jarang berpisah.
Jadi pastinya nanti akan rindu-rinduan.

Keluarga kecil kami pada saya, sangat sempurna.
Saya tak perlukan harta benda atau kemewahan untuk bahagia.
Saya tak peduli jika tiada sesen pun duit dalam dompet saya.
Saya rasa bahagia dengan apa yang kami ada sekarang.
Sempurna.

Alhamdulillah.


12 stalker (s):

  • Nadia J

    hey, jangan buat orang jeles pliss? hehehe :p but anyway, happy for you yon! ;)

  • Ilyana

    ler..jeles apsal? ko pun ada 1 little perfect family gak apa.. tak lama lg ada tambah sorang lg family member. ;p

  • Yazid Husain

    walla.

  • Ilyana

    yazid,
    huh? ;p

  • afs

    apsal amek gambar jauh2 ni cikk? :D

  • Ilyana

    asalnya percubaan utk buat gambar passport budak tu. tp tak jd sbb kamera tak ckp sharp. tp mcm lawak kan amek gambar mcm ni? hehe..

  • Unknown

    balik BP ke??kat BP jugak ni

  • Queen

    okeh..gambar tu...cooomeeeell..hee..buat canvas printing pun nice beb

  • lily lotus

    jgn notty yer teddy kecil bila daddy takde..jaga mama tu :D

  • Ilyana

    edy,
    xnampak pun edy kat bp.. (mcm kecik je BP tu kan?hehe)

    Nik,
    xleh print sbb resolution kecik. gambar tak clear. kamera murahan katakan.. ;p

    sis lily,
    tak notty, tp terlebih manja dgn mommy.. hehe

  • Unknown

    nnt raya jemputlah datang yong peng..huhu

  • Ilyana

    insya allah..dekat je yong peng dgn tongkang pecah.. :)

Related Posts with Thumbnails