Monday 2 August 2010

Projek saya

Saya baru sahaja hantar 1 imej untuk dicetak.
Cetakan canvas bersaiz 18x42 inci..
Sila klik sini untuk info cetakan canvas.


Untuk mama saya.


Cik diari,

Syhhh.. rahsia tau!
Saya mahu beri dia kejutan.

Harap-harap sebelum puasa dia akan dapat ini..






..dan cik diari..

Saya rasa tiba masa untuk saya dedahkan 1 rahsia saya.
Ingat lagi tulisan saya akhir tahun yang lepas?
Sini la.. takkan awak tak ingat cik Diari?

Saya ada cerita tentang 2 projek mega-rahsia tahun ini.
Projek mega pertama dah tertunai - Ambil gambar kahwin.
Projek mega kedua..

baru bermula..
Saya tak berhasrat untuk promosikannya secara besar-besaran lagi.
..sebab saya tak punya banyak masa.

Sebab tu saya sering tidur pukul 4-5 pagi setiap hari.
Kerana projek mega saya yang ini..



Projek men'design' buku gambar (photobook).

Saya baru-baru nak mencuba.
Peluang untuk saya mngasah bakat yang kononnya terpendam.
Supaya pengetahuan yang ada tidak berkarat dimakan masa.

Ini antara hasilnya..











Cik Diari,
tolong beritahu kepada sesiapa yang berminat..

Sila hubungi saya senyap-senyap. Hehe..
Terpulang pada kelapangan saya.

Oh ya.. beritahu mereka,
jangan risau tentang harga.
Saya bukan professional designer untuk tekan harga mahal.. ;)


Setakat ini sahaja cik Diari.
Jumpa awak lain kali ya?

16 stalker (s):

  • Queen

    yana...... macam pucuk di cita ulam mendatang..

    i'm searching for person utk design my album...

    are u willing too?

    hehehhehe..

    kita PM la...nak tru email or fb?

    u have my email and fb kan...do contact me kalau u berminat...agaggagga

    thanks

  • Ilyana

    worait.. no problem. sgt berminat.. ;)

  • zura

    jangkaan ku tepat.., ehehehhee.., nice work..!!

  • Emma

    tunggu ramai sikit customer nnt i promo aaaaa...

    -mama emma®-

  • Ilyana

    Zura,
    Wah..terer ko teka. Mcm bomoh lak.hehe.. Tq!

  • Ilyana

    Emma,
    Thanks emma! Lap u lah.. Tp bt masa skang i still xbole amek customer ramai2.takut xde masa nk buat.. ;) baru try2 ni

  • Unknown

    wow..menarik tu photobook tu...

  • Yazid Husain

    wah menarik. berapa?

  • Ilyana

    edy,
    thanks..u btla gak. leh jd portfolio..

    yazid,
    kalau serius mau, email la aku k?
    ilyana.abd@gmail.com

  • KIDbrush®

    waisehhhh men! superppppp!!! mabeles fabeless!! syabbasss beteh syabbassss

  • Ilyana

    kidbrush,
    hehe.. mekaseh. *sambil kontrol bukaan lubang hidung*

  • Unknown

    xreti la...xkreatif...huhu

  • Ilyana

    Xpyh creative nk bt photobook ni.try je mana2 software i.e: photobook malaysia, dl n msk2 kn gmbr.part design tu leh guna tools yg ada kt situ.free software.akak sj rajin design sndri.hehe

  • Unknown

    ada software ek?nnt cari la..macam menarik

  • lily lotus

    the design looks so cool! bravo girl :)

  • Ilyana

    edy,
    yep.. tryla nanti

    sis lily,
    thanks!! ;)

Related Posts with Thumbnails