Thursday 15 December 2005

about me

ada sorang kawan komplen psl blog ni. Dah x interesting katanya.. Dulu aku cerita psl apa yang jadi kat diri aku tiap hari, skang juz cerita2 biasa..general. Kadang2 takde kaitan dgn diri aku. Dia suka baca cerita psl aku, so dat dia tau perkembangan aku tanpa perlu bertanya.

Entahla.. kalau dulu, buat blog utk luahkan perasaan, masalah.. Tak ramai pembaca. Cuma brp orang kwn rapat je. Skang dh ramai yg singgah kat blog ni (ramai ke??), rasa mcm tak best lak nak cerita hal2 privacy kat sini. Malu..hehe.. (pemalu rupanya aku ni)

Malam Selasa aritu mama sms, bitau atuk aku sakit makin teruk. Tak nak mkn lgsg 1 hari. Takde orang jaga kat rumah sbb mama keje. Aku risau.. takut. aku dah banyak kali alami 'kehilangan'.

Aku panggil atuk aku 'bebek'.. Bebek la tmpt aku bermanja dari kecik. Takde sapa nak layan aku selain dia. Mama bz keje. Abah pergi b4 aku smpt jenguk dunia. Jadi aku dari kecik mmg slalu kene tggl ngan atuk nenek.

Tolong doakan bebek aku sihat semula. Aku tak sanggup nak balik tgk rumah aku sunyi tanpa bebek. Aku nak berebut remote control tv ngan bebek mcm selalu. Aku nak kacau dia time dia tgh syok tgk wrestling. Aku nk tarik idung dia time dia tgh tdo berdengkur..

Sabtu ni aku balik kampung lg. Nak jaga bebek. Biarlah tesis aku tak siap. Nanti2 je lah.. Xtau bila nak balik casa semula.

Smlm gi The mines, beli benda ni utk tesis. Driving Simulation using Virtual Reality Toolbox & Simulink. Try main kat Need 4 speed, tp tak detect foot pedal minyak n brake lak. Ada sesiapa tau operate benda ni tak??

11 stalker (s):

  • pinky angel

    huhu..i felt like crying baca ur story. my bebek done dat too. Dulu kecik2 i gemok tp bebek sggp gak kayuh bicycle anta/amek dr skolah.huhuhuuuu..

    he's bout nearly 90 yrs old now..

  • bertique

    hope ur bebek get well soon.

    i lost one almost 3 years ago, and i'm regretting it until now. coz i wasnt there, beside him when he last saw the world. and he kept on asking abt me to my mom. all i can do now, just visiting his grave. and without fail, i'll be crying everytime i went there.

  • Wong Ah Beng

    pinky..come cry in my arms..come..come..

  • pinky angel

    bertique
    i've lost my dad, my fav auntie and my grandma..semua me xsmpt nak jmpa. my grandma..semua org rahsiakan dr me masa dia skt tenat tu. Blk2 umah je dah siap kapankan.sebak gile dada..

    ab beng
    huaaAaa...!!isk..isk... SRoooOoTttt...Sori Ab beng, tak smpt amek tisu. Bulu lu pun bole.

    rudi
    thanx..betul tu. Kene hargai apa yg kita ada sekarang b4 semua skali hilang.. Tp biasanya we never know wut we have until we lost it..

  • Zed

    actually dilemma kan... when writing a blog and rasa macam the whole world is reading about what you said =)

    anyway, i agree with your action. balik and spend as much time as you can with bebek. i lost my mak tuk last year, and as she was sick very often, this time i didn't take it seriously. so jarang2 balik pegi hospital. masa tu tengah main golf pulak tu, got a phone call, and maktuk dah takder.

    nyesal kemudian tak guna.

  • Wong Ah Beng

    pinggyangel..
    lu manyiak diskasting.. >:(

  • kiflie

    hurmm...sorry to hear ur story.
    wish him get well soon.Oh,about ur steering...is it support ps2?
    wanna sell it? ehehe...take care dearie!! tata!!

  • pinky angel

    zed
    balik la ni..balik.jap lg balik..

    ab beng
    wa diskasting pun lu suka juga..
    wa mau balik kg, jgn lindu2 sgt sama wa.la femme & landomhat ada.jgn bising2 kalau wa tak apdet wa punya blog.

    kiflie
    thanx..
    i wish benda tu leh support ps2. Tak explore lg.jgn hrp la..baru beli..utk tesis laarrr!!!!
    Kalau nak blaja memandu using driving simulation dlm virtual reality environment Bandar Baru Bangi mehla try nanti..

  • pinky angel

    rojakbbuah
    thanx!! dah smpi kg pun. i'm using dial up, so mls la sket nak online/apdet blog.hehe..

  • Oreos

    i doakan bebek you sihat ok :)

  • pinky angel

    zuhri
    he's fine..i blk kg baru dia nak mkn sket2 but still.. sedih tgk dia. so skinny..tggl skin+bones je..

    oreos
    thanx oreos!! =)

Related Posts with Thumbnails