Tuesday 6 December 2005

what to do?

situation : inside the komuter, exhausted..sleepy..

Dlm ngantuk2 tu aku smpt usha2 org. Ni la keje aku kalo kat tmpt ramai org. Suka perhatikan org. Pakai selipar/kasut apa..cara dressing, cara ckp.. Org tu br blk keje..Bdk tu baru balik skolah, Awek tu nak gi dating..Makcik tu baru blk shopping..

There was 1 nice girl standing right in front of me. Dressing kemas, simple. wearing a pair of Jeans, t-shirt..bertudung, bwk sling bag. Dlm hati aku "Bagus budak ni. Teman mak shopping" (dia bagi sorg makcik (nmpk mcm mak dia) duduk, dia berdiri peluk tiang dpn aku)

Tiba2 aku ternmpk sesuatu yg tak begitu normal pada pandangan mata aku

"Uiskk.. Jeans dia tak zip!!!". Awek tu mmg tak perasan. Dia selamba je peluk tiang dgn bahagia. Masalahnya, dia btl2 diri dpn aku, ngadap muka aku. (aku duduk time tu) Jeans dia mmg tak zip, menampakkan isi dlm. Tak sggp aku nk tgk..

Aku serba-slh. Kat situ mmg tgh ramai org. Kalau aku bgn bitau dia, sure dia malu gile. Xkn la dia nak zip sluar kat tgh2 org ramai tu??

Aku ada 4 pilihan

1-bila smpi destinasi aku nnti, aku bgn n bisik kat telinga dia
2-type msg kat HP "adik, seluar tak zip!!" pastu tunjuk kat dia
3-buat bodo
4-bgn dan zipkan sluar dia

Aku pilih 1st choice aku tu.

Kalau pilihan ke-2..takut dia heran, tak psl2 je ada stranger panggil dia bg Handphone. Kecoh pulak kang.

pilihan ke-3, aku tak nak jd manusia x bertanggungjwb. kesian bdk tu..

pilihan ke-4, gile ape??!!!

Tp, dia turun dulu sblm smpt aku panggil dia. Naseb kau la..

Pnh jadi kat korang x? hehe.. Aku pnh bwk moto.. rasa sejuk je, angin masuk. Tetiba ada lori hon2 aku. "apehal?? tak pnh tgk pompuan cantek bwk moto ke???!!" (chantek ke aku ni?ahahaha)
Siap menyumpah seranah.. Padahal.. *blushing* hehe..

15 stalker (s):

  • Qiez AR

    hahaha..i would choose the first option too! sape yg wat number 4 tu kire memang sempoi n slumber abis la kn? ;)

    sian awek tu kan..bayangkan nanti ade MAN yg gtau dier psal zip tu.. hehe

  • pinky angel

    tula..
    dpt bygkan camne reaksi dia bila dh smpi umah..sure terkejut gile bila dia dpt tau sluar dia tak berzip.pastu tertanya2 sejak bila sluar tu tak zip.. pastu tertanya2 sape agaknye yg dah nmpk..hehe

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    heheh....hang patut ckp je kat die...die pakai panties tak?..
    this thing happened to my friend once..and to make things worst...she wasn't wearing her,... you know...
    not trying to humiliate anyone...but beringat la sikit..

    and...
    ouuuu....macam bestnyer naik motor sejuk2 mcm tu...hehhehe

  • Wong Ah Beng

    uishk talak elok laa naik motor sejuk2 macam tuh..nanti lemau...
    :P

  • pinky angel

    fuzz
    haha.. dia pakai..
    nsb baik pakai..kaler aper tu aku takyahla nk bitau.

    gile tul.kalo tanak pakai apa2 tu berigt la sket kan??atleast shave.hahahha

    best OoOoo..msk angin.haha.. Ko jgn gelak je lebih, seb baik aku tegur skirt ko aritu.hahahaha

    ab beng
    my shweeet lahling abbeng..
    sesekali kene bg angin msk juga.bg pengudaraan.Baik utk kesegaran.haha

    i wurvve u sho much!!
    *wink*

    kiut tak??kiut takk????

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    hahaha...siot ko....shhh....hal memalukan jgn disclose sini aa..malu2..hehehe

  • pinky angel

    FuzzY
    hahahahahaa... ok, ok.soWie (tgh prektis tulisan2 kiut abbeng)

    zuhri
    HahaHa..malunye!!

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    zuhri...

    which turns out to be more appealing....her see-through blouse label or...erhm erhmm...

    hehe zuhri is a man with a good heart and a mean intention..;p

  • pinky angel

    gud heart?mean intention?hahahaa...

  • Zed

    *whispering in her ear*

    "err... excuse me i am sorry, but i think your zip is open?"

    *smile*

    kalau cun proceed to...

    "err... i am sorry again, but my name is Zed, and I was wondering if I could know your name???" then sambung borak2 sampai dapat her h/p number laaa...

    but anyway, frankly kalau x cun, most likely option 3 is the way to go laaa... dasar jantan kaberet! he he

  • pinky angel

    hahahahhaaa..
    nice try zed!!

    zuhri should learn dat from u earlier..

  • Panglima

    oh yeah.. i encountered that at least twice.

    first time kat bus stop. pretty girl in her teens wearing jeans and tee. zip undone. so camana nak cakap? camana nak explain yang aku ternampak zip dia terbukak, bukannya checking out her crotch? big issue. tengah memeras otak tu.. bas dia sampai. so.. terselamat la aku dari memikir solution dia.

    second time, dlm lrt. dia duduk bebetul depan aku. cun jugak.. also belasan tahun. yup, pakai panty. tgh aku memerah otak tu.. kawan dia sedar. so dgn selow motionnya dia tutup dgn paper bag dia dan tarik. aku buat2 tak nampak aje.

    so i also would like to know your thoughts, how should a guy tell a girl - total stranger - that her fly is undone? help!

  • pinky angel

    zuhri
    (",)

    sleepless in gelogoq
    hehe..
    kasih diterima.

    paglima
    patut menuntut segala ilmu psl zip dari encik Zed

    x-eyed jules
    HahHahaa..kijam gile amek gamba!! biasanya i bwk camera,tp aritu tak bwk lak..eiskk..

  • mental muz

    Huhu demmit why it always happens to everybody else but me? but anyway I think I would choose option 1 or 3 tho I wish I can do option 4 without getting a slap in the face *drool*

  • pinky angel

    mental muz
    hahaHaha..gud choice but i think u should try option 4 too.x salah mencuba.hehe

    rojakbuah
    hahaHahahahaa..kaler ape tu takleh bitau la.kang ada org imagine lak.. Sukati je.pernah buat ke??

Related Posts with Thumbnails