Tuesday 28 February 2006

Tagged by Leli Kambenk!!

( Port Dickson ~ 25th Feb '06 )


8 Different points of a perfect lover


1. shweeeeet smile + cute butt. hehe..
  • extra points for dimples..

2. kiut!!


3. someone who can protect me
  • bukanla nak yg body tough sgt, atleast yg buat aku rasa sentiasa selamat dari segenap aspek (fizikal, mental, emosi, finance..etc)
4. Responsible
  • willing to take a burdensome responsibility by having me as his GF
5. Romantic
  • he remembers our important dates such as anniversary, 1st date, birthday.. etc. etc. etc.
6. Patient (@ max level)
  • treat me like a princess please.. hehe.. muahh..muahhss!!
7. Kind-hearted
  • (dunno what to do with that clear blue sky pic)


8. not-so-perfect person
  • heyy.. nobody's perfect aite? Aperla Leli ..tag aku ngan menda nih. There's no such thing of 'perfect lover' sbb kapel yg tak pernah gado tu la kapel yg paling bermasalah.. kan??kan??
tagged 8 victims
* takyah, takyah.. aku baik ati arini.

10 stalker (s):

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    alarrr...tag la aku tag la aku!...hahahha
    keciwa!!!...
    *riteeee

    erhmm erhmm..mane gambar ala2 edisi siasat tuh?...tunjuk laaa...tunjuk!!!!

  • Unknown

    heheh..
    tima acih kerana menGhapdet.
    ko memanG best.
    eh, nanti aku balik jom lepak.
    okeh?
    callinG callinG ek.
    hehe..

  • pinky angel

    ninayangrawak
    aku tag betul2 kang... hish budak ni..

    gmbar ala2 edisi siasat sila tunggu dalam majalah mastika atau kosmo keluaran minggu depan dgn headline "apekejadahnya..??"

    leli kambenk
    aceh.. aceh..
    baiklah.calling2 naa..tak pon YM jek. Saya tiap ari nline. cuma kdg2 tu sembunyik2 online ..

  • bertique

    tag aja la si nina tuh.

    nak jugak ngk her pov gaks

  • pinky angel

    bertique
    nina tu ngengade jek.. tag karang dia takmoh buat.aritu dia dh bising2 bosan buat tag..

  • pinky angel

    zuhri
    yess..kene ban.

    merajuk ngan yew

    *mode saja nak mengada ON*

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    tag la aku tag la aku!
    hahahaha
    alarrr...aku ckp je bosan...tapi kalau kene tag buat jugak ma...but exactly what is this tag all about ek?...me don't have pictures like yours maaa

    bertique...sila lar pujuk pinky...
    zuhri....sila la merajuk yang berlanjutan kerana mmg comment anda di ban..:)

  • pinky angel

    zuhri
    tak mau roti naan. besar sgt. Tak pernahnye abis mkn sorang2.

    nina
    malas ah nak tag enko. carik bopren dulu cepat!

    zuhriagain
    ada ni.. ada..

  • hazman

    aku suka sangat tentang entry yg "8things that women want"...congrat..

  • pinky angel

    hazman
    errr..ada ke saya buat entry psl tu?
    hehe

Related Posts with Thumbnails