Monday 3 April 2006

10 sept 2003


Yap..my drawing
Suzuki FXR kesayangan Teddy

Tak sangka dapat tgk lukisan ni lagi
Teddy simpan semua surat2 aku termasuk lukisan ni dari tahun 2000 lagi

..ada kad raya aku..
..ada gambar skuter kuning aku (masih baru tanpa sebarang calar)..
..ada surat2 bercerita tentang motor, kereta, F1, family, termasuk kisah2 perjalanan hidup aku..
..ada surat dari 'xxx' (pesaing aku yg cuba rebut hati Teddy)..

cayang teddy!!

Kimi ternyata tak menghampakan aku
2nd place
okla tu..
Alonso memang hebat
..tapi tak best sokong org yg hebat ni
sbb kita tau dia gerenti menang
..sokonglah yang sederhana hebat
kiut pulak tu
Kimi

Sakit belakang, penat ngadap PC 24/7
Viva rabu ni
wish me luck

14 stalker (s):

  • RaNdoMHEarTsOfArMylla

    wahh cayalah....die simpan surat ko lagi....hhaha...weh...not bad ko lukis gambar motor...apesal ko tak pernah lukis gambar kereta aku ke..tau la kete aku horror..hehe

  • pinky angel

    nina
    fuhh..naseb baik ko yg komen, bkn cik PMS.heheehe..

    boleh je lukis gmbr kete ko, basuh kete dulu ek??pastu ganti wiper,betulkan tingkap..ngahahahaa

  • bertique

    hmm .. byk betul surat ek ..

    i byk surat2 dari tuan tanah kedaung, dan bank serta bil maxis. gambo lukisan pun tak de ..

    haha apsal tak penah lukis gambo kete room mate? ish ish tak baik tau .. :D

    gi lukisan gambar nina g!

  • pinky angel

    betik
    nina i kenal br 4 thn, teddy dah lbh 6thn..

    2 thn lg i lukis la..hehe

  • bertique

    ni yg tak paham nih .. ari tuh kata anniversary 7 bulan, and dah consider lama coz slalu sebulan dua jek ..

    skang nih, ckp dah kenal 6 thn lak ..

    binggung seh gua!

  • pinky angel

    betik
    kitorang kenal dari skolah..(thn 99/00)
    dia senior i dulu masa kat sc. muor.

    kawan lama dah..
    bagi2 surat start dari dulu tp tak pnh jumpa.

    lps dia grad baru dpt jumpa dia, 7++ bulan lps.

    lps jmpa terus jatuh chenta

    begitulah kisahnye..

  • mental muz

    tayar belakang tu alignment lari aaaa, camna nak rembat kat highway? Mau masuk bawah bas pulak nanti. bahaye bahaye

  • hazman

    baguihlah cik pinky angel ni pandai melukih..saya ni kalau nak lukih pakai pembaris jer nampak lawa..kalau harap tangan jer..nak tulih nombor plat kat moto lukisan tu jer bleh...

  • pinky angel

    mazlan
    hehehee..
    tu lah kan??

    yana
    err..ye ke?
    u 2, ms.gorjess..

    mental muz
    hoit..!!
    u punya ayat sebijik mcm ayat teddy..
    *sekeh pale muz*
    hingat senang ke lukis gambar moto???

  • pinky angel

    hazman
    tenkiu..
    ala, saya lukis gambar motor tu pakai pembaris la.. (ayat penipu)

    hahahhaa..

  • Cik Puan Muda Stress

    okla tu, kira lepas la motor tu ghupa cam motor.
    kalau i try lukis motor, mau rupa dia cam beca.

  • pinky angel

    cik PMS
    iye??
    waaa..terer u lukis gmbr beca. i tak reti pun..

  • Unknown

    saya pun pandai lukis. orang lidi. tehehehehe..

  • pinky angel

    kelambu
    hebatla awak..
    saya cuma pandai lukis penyapu lidi..

Related Posts with Thumbnails