Sunday 4 September 2005

putrajaya

aku x prnh bosan bertandang ke tempat tu. Tak tau kenapa..aku jumpa ketenangan kat situ. Rasa mcm nak buat khemah je kat situ, dok kat situ lama2.. Tgk lampu2, tgk bangunan2 tersergam indah, tgk air tasik putrajaya yg tenang tu.. Udara pun segar, nyaman je rasa.

Aku pernah berangan, nak beli rumah kat presint 8. Hebat tul rumah kat situ. Entah bila aku dpt beli.. Aku impikan kehidupan kat situ. 1 happy family.. Kawasan perumahan yg tenang, persekitaran yang nyaman, pembangunan infrastruktur yg teratur.. x slh berangan, kalo tu leh jadi tapak utk usaha.. Usaha utk dapatkan impian kita. Aku ckp anti dgn pendpt org yg slalu berkata "Nak berangan pun agak2la. Jgn tinggi sgt sbb kita tau kemampuan kita takkan dpt capai impian tu"

Mmg buat aku btl2 bengang. Aku tau kdg2 impian tu tinggi melampau, tp x slh.. Kita takkan tau apa akan jd future nnti. Kita takkan tau kalau tiba2 kita jd org terkaya kat Malaysia ni. Kita takkan tau..

1 stalker (s):

  • kiflie

    Setiap orang ada matlamat tersendiri. Cuma kadang-kadang kita tidak pernah menjangkaunya. Adakah kerana kita tidak bersungguh-sungguh untuk itu? Atau sememangnya nasib kita telah ditentukan dengan takdir yang sebaliknya. Namun, selagi kita mampu untuk berusaha maka jangan fikirkan yang negatif... teruskan saja usaha itu. =)

    "Kehilangan wang adalah kehilangan banyak....
    Kehilangan teman adalah kehilangan lebih banyak dan Kehilangan semangat adalah kehilangan segala galanya."

Related Posts with Thumbnails