Monday 12 September 2005

Tentang Dia

"sian dia..muka lawa, tapi tempang"

ahahhaaha... Mesti tu yg org ckp bila nmpk aku. Chantekk sgt ke aku nih?ahahhaa..

Aku btl2 bersyukur yg kali ni aku accident tak teruk sgt. Tempang takpe. Kejap lagi okla ni. Leh jln mcm biasa. Seb baik x patah tgn lagi. HuhHuhuhuu...

Kesian TedDy.X ckp tido, x ckp rehat sbb aku.TeDdy kalau jmpa aku, tdo 2 jam je..kul 4 pg smpi umah, kul 6 dah bgn siap2 gi keje kat s.alam. p'jlnn dr umah dia ke umah aku dh mkn masa dkt 2 jam. Biasala, org sakit ni ngade2 nye lbh sket. Dia bg aku earing butterfly n choc black forest. Sweet sgt.. Saper kata org tak prnh 'berchenta' ni tak pandai nk amek ati GF??

TeDdy chumel sgt. X prnh x senyum. Dimple dia yg aku jeles sgt tu ketara sgt.. Rasa nak curik letak kat pipi sndri. X prnh membosankan aku. Sntiasa sokong aku. Aku x nak study pun dia tak kisah. Dia tau aku mcm mana. Dpt rasa 'chemistry' tu bila dia ada dkt ngan aku.

Aku x rasa terkongkong ngan dia. Aku bebas buat hal aku sndri. Gud listener.. Ada masa, aku cuma nk bercerita je. Cerita ttg hidup, ttg impian, ttg masalah.. Cuma nak org dgr, bkn utk dgr nasihat. Bkn utk dgr pandangan org tentang impian aku yg kdg2 tak msk akal. Aku seronok sbb teddy pandai layan kerenah aku. Kdg2 dia masuk sekali jadi pelakon tambahan dlm drama yang aku cipta. 'Drama Queen..'

Org kata aku kuat berangan. Slalu cipta impian2 indah yang tak masuk akal. Me and my classic dreams.. mcm dlm fairytales kanak-kanak - ..and they live happily ever after..

"Ku impikan cerita cinta, terindah.. bagaikan dalam dongeng.." -melly goeslow-

1 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails