Friday 5 March 2010

Happy Birthday, Daddy Kimi..


Hari ni 

5 March 2010



umur Teddy saya dah bertambah setahun lagi
 saya pecahkan rahsia dia di sini
28 tahun

hehehehe..

Teddy saya dah tua
lagi 2 tahun dah masuk 30-an
anak dah sorang


"Happy Birthday, sayang
semoga panjang umur dan di murahkan rezeki
semoga segala impian Teddy akan tercapai 1 hari nanti"


Ni hadiah dari saya untuk Teddy tahun ni










tipu je








Saya mana ada duit nak belikan apa-apa hadiah
Lagilah jam mahal ni



tapi saya harap semoga kami dimurahkan rezeki
supaya 1 hari nanti saya dapat belikan dia ni

 



Untuk masa sekarang ni
saya cuma dapat bagi dia kasih-sayang sebagai hadiah
kasih-sayang melimpah ruah



dan tak lupa juga
budak ni




Kamu berdua betul-betul buat saya bahagia











7 stalker (s):

  • norfaisza

    SAYA CINTA ENTRI KAMU BERBAHASA MELAYU...HEHE...Comel (",)

  • Mommy

    cik kak ur new trend of bahasa melt my heart la..can't believe it will b more beautiful n sweet bila guna bahasa melayu..further more semua yg ditulis lebih menyentuh hati...huh ayat; menyentuh hati?! owh no ianya telah menjangkiti aku tidakkkkkkkkkk

  • Ilyana

    faisza,
    tu pun kantoi dah sebenarnya.. birthday tu patutnya aku tulis 'Hari Lahir'.. hehe

    Mommy,
    tukar blog rupanya ko.ptt link dulu takde dah. owh, terima kasih atas pujian kamu ye?

  • Mommy

    "owh, terima kasih atas pujian kamu ye?"

    mcm ayt dlm citer detective conan or any other kartun alih bahasa lak bila fully BM ni ek..adakah kamu rasa apa yg saya rasa? hehehe

  • Ilyana

    ayat plg glemer utk kartun2 alih suara, "baiklah" dan "tak guuuna.."

    hehe..

    cintailah bahasa melayu

  • lily lotus

    happy birthday untuk daddy kimi..dear u should bagi dia hadiah lagi satu baby

  • Ilyana

    huh? 1 lagi? tak ready lg la sis.. hehe

Related Posts with Thumbnails