Wednesday, 26 May 2010

Angin petang

Hujung minggu lepas, Atiqah sekeluarga datang ke taman sebelah rumah saya.
Seronok dapat jumpa si comel Zhoreef.
Walaupun muka dia masam dan mengantuk, tapi tetap comel.

Jalan-jalan mengambil angin petang di taman sesekali seronok juga.
Selama ni biasanya hujung minggu dihabiskan di kompleks membeli-belah.
Memang tak rasa angin langsung.


Zhoreef dengan aksi mengantuk.



Kimi dengan aksi korek hidung.




Selepas itu aktiviti makan-makan di Bukit Lanchong.




Berlaku saat-saat mencemaskan apabila Kimi menyedari Daddy nya hilang. Basuh tangan sekejap je pun..


Kimi dengan aksi mencebik.



Kesimpulannya, Sabtu lepas memang seronok dengan aktiviti santai bersama keluarga. Tambahan lagi, dapat makan percuma. Hehehe..

Lepas ni giliran kami belanja mereka pula. Tapi mungkin bukan dalam minggu-minggu terdekat ini sebab aktiviti dah dipenuhi dengan undangan jemputan kahwin. Musim mengawan kembali lagi.


Sekian laporan aktiviti untuk minggu ini.



Sumber gambar : Dicuri dari Mukabuku Atiqah.

3 stalker (s):

  • Queen

    memang anak daddy..dia punya cebik..fuh...sedih ukan main...ekekekkek

  • E.d.Y

    gamba cantik2...

  • Pinky Angel

    Nik,
    tu la kan? anak daddy btl. tp bagusla.. biar dia melekat je ngan daddy dia tu. sng keje i. Hehe..

    edy,
    thanks.. tp bkn saya amek pun. curi dr FB kwn. hubby dia guba dslr

Related Posts with Thumbnails