Monday 25 April 2005

dan bila..mentari esok kan bersinar lg..

lagu fav aku - MANJA dr kumpulan Adaband..

"dan bila..mentari esok kan bersinar lagi..
ku ingin candamu, warnai hariku.."

Takde kene mengena sgt pun lagu ni dgn apa yg aku nak tulis.
saje je..teringat lagu tu. Lama dah tak dgr..

Semalam aku blk dr KL naik lori ngan abg ipar aku. Huahahahaa...
best gak naik lori ni.. jakun jap aku..
tp penat gak ar..aku dok tgh2..nak patah tengkuk aku terlentuk2 tahan ngantuk. Tp suwei tul, takde tmpt nak letak pala..huhuhuuu...

Msg2 ngan sorang member tu, tanya psl 'dia'. Member tu dah lama kenal dia, b4 aku..
Tersentak gak dgr citer2 yg unexpected dr mmbr tu. Tak tau nak describe camne prasaan aku.
Mmbr tu lak tiba2 citer nice things psl dia. Tiba2 rasa rindu balik.. Harini dah genap seminggu dia tinggalkan aku. Sedihnya..

Otak aku start biol jap. Aku rindu dia sgt2. Teringin nak dgr suara dia. Bukan nak meratap merayu kat dia, tp juz nak tanya khabar. Salah ke aku buat mcm tu?? Dalam antara sedar ngan tak aku angkat gak tepon, call dia.
Jantung rasa mcm nak pecah. Tak berangkat. Tapi aku rs dia putuskan line, tak nak angkat call aku sbb kjp sgt ringing tone tu.

Rasa terhina kejap. Mengalir gak la setitis 2 air mata ni.. Astaghfirullah.. Apa aku buat ni???Cpt2 lap air mata. Gi amek air smyg.. Lum isya' lagi.. Lps smyg aku dah lega. Tp aku terlupa nak doa psl dia. Hmm.. mmg Tuhan nak aku lupakan dia terus agaknye..

Bukak PC, terus menaip. Hobi lama aku - tulis cerpen.. Aku tulis cerita tentang dia. Sedih pun ada. Tapi aku dah tak larat nak meratap menangis lg sbb dia.

Chat ngan someone, 1 nice fren yang namanye pun sama ngan dia. Hrp2 perangai tak sama. Dia byk tlg buat aku hepi lately ni. Bet ngan dia nak diet. Aku ckp ngan dia, aku takkan jumpa dia b4 berat aku turun atleast 5 kg. ahahaha... Dulu 'dia' mrh aku diet. dia x suka tgk aku thn2 mkn. Dia kata, kalo aku diet, nnti aku x hepi. Tp skang dia dah takde. Badan aku, aku la yg punye. Bkn nak impress saper2 tp tu utk diri aku sendiri gak. Kepuasan utk diri sendiri. Lama dah x appreciate myself.. tak puji diri sendiri bila diri dpn cermin.. Nak pakai lawa2..nak ubah imej. Maybe nak tukar gaya rambut.. Ntahlah..tgkla nnti..

welcome 2 the NEW me..

2 stalker (s):

  • kiflie

    nak ubah gaya rambut? Jangan lah...
    can u leave it long..please!! :p
    mana leh perangai sama...mungkin rambut sama warna..tapi hati tak sama.. =)

  • pinky angel

    kenapala lelaki suka sgt gal rmbt pjg ek??

Related Posts with Thumbnails