Friday 22 April 2005

pliz dun take my Riez..

smlm aku nangis lg..takla..bkn sbb BF aku..tp sbb riez aku..
skuter kuning kesayangan aku tu..

sedih sgt2..
mak aku bising2 psl moto tu..dia kata br setaun lebih, dah x rupa moto..buruk sgt rupa moto tu.. (ye la..dah eksiden teruk aritu..)dia benci tul tgk moto aku tu..cover body bwh tak leh psg..nmpk enjin sket..penyangkut body tu bersmbg ngan body blkg..dah patah..kalo nak psg, kene ganti body blakang skali..mahal beb..VR 125.. ada dkt RM 250++aku student, manala nak ade duit..ye x??

mak aku bising..dia ungkit blk psl moto tu..dia kata, ptt lps eksiden tu aku pos moto blk umah, biar dia je gi anta kedai btulkan..soh 'org' btlkan, tp tak siap mcm tu buatpe??sakitnye telinga aku dgr..'org' yg btlkan tu BF aku tu la..(skang dah ex) kalaula aku bole soh BF (ex) aku tu dtg umah,explain 1-1 ape yg dia dah btlkan kat moto aku tu kan bagus..mak aku x phm.. sparepart moto tu mmg mhl..puas dah aku bitau dia..

plg sedih, mak aku ugut nak jual moto tuu..plizz..plizz..no!!!aku takleh ilang benda yg aku plg syg tu.buah hati pengarang jantung aku - riez..kalo kene tinggal BF aku nangis seminggu,moto tu kene jual mau aku nangis sebulan (maybe lebih..)huhuhuuu...


Image hosted by Photobucket.com gambar tgn kanan aku masa eksiden dulu.. (14/09/04)

mata lebam mcm kene tumbuk..
Image hosted by Photobucket.com

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails