Saturday 30 April 2005

diary hari ini..

seharianan kat opis, takde wat ape2. wat2 sibuk. pg2 tu adela bos bg keje sket2..pastu melepak tak tau nak watpe..online 88jam sehari..

dr pg td YM ngan ayuni. 1 of my besfren..tp tak pernah jmpa..pelik kan?leh jd besfren lak..dia ada prob ngan BF dia. ntahla..mcm2..pening pala aku. tumpang sedih ngan dia. BF dia tu aku knl sgt2.. my ex gak. Aku x pedulik psl suma tu. takde kene mengena ngan aku..tp bile dah msk bab ayuni, aku kene tlg dia gak. Very complicated. pd aku, bkn mslh sesiapa.. cuma mslh dlm diri dia. Hrp2 everythings gonna be ok..Aku x nk la dia sedih2.. X nak org rs mcm apa yg aku tgh rs skang ni. Perasaan yg sama tiap kali kecewa.. Rasa mcm ada dinding batu bata runtuh atas pala, rasa sesak napas, rasa lembik 1 bdn..bila bgn pg2 rasa cuaca mendung, gelap gelita w/pun matahari memancar terik..

dulu masa zaki tgglkan aku, aku pernah rs mcm ni gak..mcm nak gile. Hilang akal jap. Pernah gak menyumpah dia supaya dia rasa mcm aku rasa. Kalau bole nnti 1 ari bila dia dh jmpa some1 yg dia btl2 syg, dat gal walk away from him mcm dia buat kat aku. astaghfirullah.. Kejam nye aku dulu. Bahaya tul lukakan ati org ni sbb takut sumpahan2 tu jd doa..

skang aku btl2 nyesal sbb pernah menyumpah mcm tu dulu. Rasa bersalah.. Hrp2 diorg baik smula.. if not, i'm afraid i wont forgive myself 4 dis.. Aku pernah syg zaki, tp skang aku syg ayuni.. Aku tak nak dia sedih2 bila zaki takde..everything never gonna be d same..

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails