Wednesday 20 April 2005

Promises..


PETERPAN - Di Belakangku

Kau peluk aku

Sebelum membunuhku
Tersenyum melihatku
Melamun melihatmu

Kau menunggu...ku

Menungguku terjatuh
Setiap langkah tertuju
Setiada dalam renungku

Aku menunggumu, menunggumu
Menunggumu, mati di depanku
Didepanku, didepanku

ohh..Apa yang kau lakukan dibelakangku
Mengapa tak kau tunjukkan dihadapanku
Apa yang kau lakukan dibelakangku
Dibelakangku, dibelakangku, dibelakangku
Dibelakangku

********

Lagu yg 'membunuh' aku.."

kau peluk aku, sblm membunuhku.."
- kita igt dia baik..dia ok..diala segala-galanya..hepi ngan dia..tiba2 dia 'bunuh' kita.mcm musuh dlm selimut..kejam.tp aku takdela kejam sgt nak tgk dia 'mati' dpn aku..tak sanggup..lumrah hidup..org kata lembu dipegang pd tali, manusia dipegang pada janji.. (sorila kalo salah..aku bkn reti sgt)

kdg2 benci ngan org yg berjanji. bkn semua org akan tunaikan janji tu.(sebahagian dr sifat munafiq kan org yg mungkir janji?) manusia..mmg mudah sgt nak berubah..mudah sgt lupa pd kata2 sendiri..aku pun tak tau pd siapa nak letak 'percaya' tu..kat kucing kot..w/pun aku ni bknnye perfect sgt..tp slh 1 benda yg aku pentingkan - janji..aku bkn jenis yg sng2 nak lafaz perkataan tu.skali dah tersebut..kene gak buat

takdela nak sng2 ckp, "sorry, i have 2 break my promises.." ntah aper yg aku merepek ni..pala biol sket..emosi x stabil sgt lg. aku x benci dia sbb dia mungkir janji..x slhkan dia sbb dulu aku yg yg mintak dia janji jgn tinggalkan aku. slh aku gak..maybe sbb aku desperate sgt..takut dia tinggalkan aku.atlast..mcm ni gak akhirnya..

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails