Saturday 23 April 2005

rombongan cik Kiah ke KL..


arini keje half day..lps blk opis ni trs gi bus stand..
amek bas gi KL..sampai pudu kang, amek lrt gi KL central..pastu amek komuter gi subang..
mcm tu la plan aku..

tido umah rumet aku kat subang..
esok nak tlg akak aku angkut brg..+ amek almari baju yg akak aku nak dermakan kat aku.
dia dah nak pindah balik BP smula..husband dia dpt keje kat sini..
huhuhuuu...nnti aku bosan2 nak lepak umah saper lg???
nnti aku taklehla nak pinjam mesin basuh dia lg..(mls nak bsh baju pakai tgn..)
weekend aku tanakla tinggal kat umah sewa sorg2 kat bangi kalo rumet aku blk subang..

kalo dulu, bolela melepak ngan BF aku, gi tgk movie ke..jln2 KL ke..
plg koman pon,ajak dia lepak umah akak aku tu..tgk vcd ke..

hmm..i juz have 2 learn how 2 survive without him
slama ni dah byk sgt bergantung kat dia.
mcm dah 'lupa' lak camne nak idup berdikari sendiri.padan muka aku..

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails