Friday 29 April 2005

what a day..

aku tak tau apela mlg tul naseb aku arini..pg2 dah gado ngan angsa pak ngah seblah umah..pastu 1 arini takde keje kat opis.online jek.. pastu gado ngan dia.. gado kat terato, kat YM..
ada org nasihatkan aku, jgn bukak terato lg..nnti aku sakit ati. btul gak tu.. aku dah berikrar ngan diri, taknak libatkan diri ngan terato or anything yg ada kaitan ngan dia. dah delete dia dr YM aku..
aku bkn nak gado ngan saper2.bkn nak benci sape2..aku ok je. w/pun sedih2, sadis2 camni, bwk diri sorg2..aku takdela nak nyusah hidup dia. aku takde nak call dia,merayu2 kat dia.. aku btl2 nak take all of dis in a mature way.. dah 8 kali beb.. aku x nk cari gado/tmbh bil. enemy.. ckpla. dah byk sgt. aku kalo bleh nak kwn ngan dia.. tak nak ada rs tak puas ati or anything ngan dia..
tp apa dia buat mcm dia BERUSAHA sgt2 nak aku benci dia.. okla.. no other choice babeh.. w/pun aku tak sggp nak benci dia, tp aku rs better aku tarik diri trs dr apa2 yg ada kaitan psl dia. hrp2 dia halalkan suma yg dia dh bg aku..sgala mkn minum aku slama ni..kalo x, pliz let me know. aku akan cuba ganti blk.. insya allah..

0 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails