Tuesday 20 July 2010

Bagan Lalang ep. 2

Cik Diari..

Saya bangun awal hari ni.
Perasaan berbunga-bunga tanpa rasa mamai dan kalut.
Semalam tidur awal.
Lama dah tak tidur awal mcm tu.
(Tertidur sebenarnya..)

Saya sibuk 2-3 menjak ni.
Sibuk dengan projek yang 'kononnya rahsia'..
Tidur tak menentu sampai 4-5 pagi.

Tapi tak apa.
Saya seronok kerana saya ada sesuatu untuk dibuat.

Lupakan pasal tu CIk Diari..
Saya nak tambah gambar-gambar kami di Bagan Lalang.
Seperti yang saya janjikan hari tu..



Kimi dengan Daddy








Kimi dengan Mommy..











Gambar kami bertiga..







6 stalker (s):

  • Yazid Husain

    best betul dah setahun tidak bau laut

  • Unknown

    happy kan dapat main2 tepi pantai

    suka tgk gamba awan...nice

  • Wuhuu Mommy

    wahh..dah kurusss

  • Ilyana

    yazid,
    nnt pegila bwk cat n eshal main pantai..seronok!! xpyh tggu dia besar.. ;)

    edy,
    yep..best g pantai.pegi pg blk tghari je tu.langit biru mmg cantik..cuaca tgh elok.xpns sgt

    mommy delta,
    jgn tertipu dgn gmbr2 ku..hehe

  • Joy

    It's wonderful to see you and your family having fun. It's apparent how much you love being together.

    Looking forward to the week ahead?

    Thanks for visiting Norwich Daily Photo and leaving your comment. Come visit again tomorrow!

  • Ilyana

    joy,
    Yeap..of course. Who doesn't? hehe.. Hurmm..not yet. Shopping maybe? There's always Mega Sales here in Malaysia. hehe

Related Posts with Thumbnails