Thursday, 1 July 2010

Potret si Teddy Kecil

Cik Diari,

Sila simpankan gambar-gambar ni juga ye?
Nanti 10-20 tahun akan datang,
bila saya rindu Teddy kecil saya,
saya datang jenguk gambar-gambar ni lagi.

Masa tu, bila dia dah tak kecil lagi..
Apa patut saya panggil dia?









Nanti satu hari juga..
saya takut saya lupa macam mana rupa dia bila dia menangis.

Jadi,


"Teddy kecil Mommy..
Jangan marah sebab Mommy suruh Diari Mommy simpankan gambar ni juga.."







Nota kaki : Gambar-gambar diambil oleh DBL

7 stalker (s):

  • Queen

    panggil teddy besau...ahahaha...
    tak pun besarkan ghunnah nye menjadi taddoo....

    somel la kimi nieyh..muahs utk dia

  • Pinky Angel

    Nik,
    teddy besau adalah bapak dia.
    taddoo?? mcm nama anak india lak. hahahahaaa...

    somel mcm mommy kan? hihi

  • E.d.Y

    part nangis tu marvelous..huhu

  • lily lotus

    even anak dah besar mana pun, akan tetap jadi anak kecil dihati mama :)

  • Pinky Angel

    edy,
    len kali nak amek gmbr budak tu nak kena buat dia nangis la.. hehe

    sis lily,
    hehe..ala syahdunya sis. tp betul kan? dah besar2 mcm ni pun kdg2 mak saya layan saya mcm budak kecik..esp bila time dia membebel tu. fuhhh

  • tujuhhariseminggu

    wah... pic teddy yg ke 3 itu sungguh ensem yer... :)

  • Pinky Angel

    ally,
    tq2.hensem macam teddy besar la.. hehe

Related Posts with Thumbnails