Tuesday 29 June 2010

Potret keluarga

Cik Diari,

Masih ingat lagi tulisan saya tentang sesi 'make over' dulu?
Sebenarnya ini kesinambungan daripada kisah yang berlaku hari itu.

Minta maaf sebab
ambil masa lama sangat untuk menulis sambungannya.
Gambar-gambarnya saya baru dapat Ahad lepas.

Sebelum itu,

Setinggi-tinggi penghargaan untuk mereka yang terlibat dalam menjayakan projek saya ini,
terutamanya untuk Emma yang menawarkan pakej menarik DBL.

Terima kasih Emma dan suami..
Saya puas hati dan gembira dengan gambar-gambar tu semua.
Ceria dan penuh warna-warni.

Juga untuk adik beradik dari Eyelicious Make Over
yang bertanggungjawab mengubah rupa saya iras-iras artis. Hehehe..

Gambarnya semua saya suka..
Tapi banyak sangat,
Kalau letak semua nanti sampai esok pun tak dapat buka blog saya ni.

Jadi saya letak sikit-sikit dulu ye, cik Diari?
Awak saya amanahkan untuk simpankan gambar-gambar ni.

Esok lusa bila saya buka semula entri lama saya,
saya dapat lihat balik
kenangan-kenangan indah saya yang penuh warna-warni ini.

.Potret keluarga saya.

Ni antara gambar-gambar kesukaan saya.

Ada banyak lagi tau, cik Diari..
Saya dah pening nak pilih yang mana.
Nanti-nanti saya tambah lagi ye?





Tarikh : 20 Mac 2010
Lokasi : Taman Alam Megah, Shah Alam.
Tema : Picnic






14 stalker (s):

  • Queen

    Setinggi-tinggi penghargaan untuk mereka yang terlibat dalam menjayakan projek saya ini,
    terutamanya untuk Emma yang menawarkan pakej menarik DBL.



    ahahaha..ayat di atas dah macam ucapan pembukaan utk sesi pidato...ehehehhehe

    btw..nice pic...percayalah..customer yang tak mengada2..pasti menghasilkan outcome yang santek

  • Ilyana

    nik,
    sesekali berpidato. hehe.. (kat skolah duku ta ndak, ye tak?)

    tq! ;) alahai..nak ngada2 knapa? kita tak susahkan org, sama2 happy ngan outcome dia. ye x? situasi menang-menang

  • SurayaHarris

    cantik..=)

  • Unknown

    waa..sngt cantik..1 happy family..

  • Yazid Husain

    aq tiada porait family lagi. sekarang tengah latih eshal pandai amik gambar. he he he

  • lily lotus

    aduhai..so sweet :)

  • Ilyana

    sue,
    tq.. =)

    edy,
    tq gak walaupun pttnya semua pujian tu pegi ke photographer. saya tolong jawabkan je..hehe

    yazid,
    tgh tunggu potrait keluarga yazid pula..

    sis lily,
    tq.. walaupun byk yg lakonan semata-mata..hehe

  • Ayu

    cun gila pixies..
    nak shoot jgk tp tunggu airyss besar sket je lagi, hihi
    anyway, kimi sgt cute, nak book jadik bf airyss la cmni, hahaha

  • Fazira

    lawa-lawalah gambar family nie...
    natural jer tgk...

  • Ilyana

    ayu shamsi,
    hehe.. nanti buatla jugak kay? airyss pun omei gak. pocoyo gegirl. hehe


    fazira,
    natural ke?? byk yg berlakon tu. hehe..

  • Emma

    ade ke u blakon? takat tunjuk berudu kat kimi tu normal la.. hehe...

    thanx to u sbb sabar giler dgn we all baik dr segi kene buli & nak tunggu outcome nie.. sorry sgt2..

    dah la presentation cd out.. hehe..

    nntkan i update pulak kat blog (yg xtau bila lg.. haha)

    -mama emma®-

  • Ilyana

    emma,
    hish..blakon tu. kaku tak igt. tak reti nak posing2.adoila..xleh jadi artis mcm ni.

    takpe. worth it tunggu lama pun. i nak gambar, cd tu jd mainan anak i je pun..hehe..

    u jgn letak gmbr2 i yg gemok2 tau. i tamau kawan nanti..hahahhaahaaa

  • tujuhhariseminggu

    wah.... sejak bila abby abadi ada wat photo shoot nih... :p

  • Ilyana

    ally,
    aritu kata bini abg bung..ni abby abadi lak. ai ni mmg rupa artis ke? hahahaha..

Related Posts with Thumbnails