Friday 18 June 2010

TaliBai

Minta maaf cik Diari..
Saya terlambat untuk menulis 1 entri penting untuk kawan yang saya sayang.
Si fanatik warna ungu,

.Baizura.

Tahniah kerana akhirnya dapat bersama dengan orang yang paling dia puja.

Bai dulu salah seorang kawan yang paling saya rapat masa zaman universiti.
Dari minggu pertama orientasi dia sudah mula memuja seorang jejaka tinggi lampai ni.
Nama dia agak unik,

.Norsamtasli.

Orang panggil Sam.
Tapi Bai panggil dia Tali. Jadi, bila disambung - TaliBai.
Saya gunakan nama tu dalam buku telefon saya.
..dan kadang-kadang saya lupa tu nombor Bai atau Tali.

Dipendekkan cerita, mereka telah selamat disatukan 15 Mei 2010 yang lepas.



Alhamdulillah.
Saya benar-benar gembira untuk mereka.


Saya datang ke dua-dua resepsi lelaki dan perempuan.
Kebetulan, saya kenal rapat dengan keluarga Bai.
..dan Tali sekampung dengan saya. Orang Batu Pahat.

Resepsi pihak lelaki, 29 Mei 2010.
Saya terkejar-kejar ke sana selepas resepsi kawan baik saya, Shu.

"Berjuta ampun dan maaf  Shu, tak dapat nak melepak lama-lama temankan kau hari tu.."


Sampai di rumah pihak lelaki sudah menghampiri jam 4 petang.
Orang dah mula beransur pulang.
Tak apalah, janji datang.


Sekali lagi ucapan dari saya,

"Tahniah TaliBai!!"




5 stalker (s):

Related Posts with Thumbnails