Thursday, 10 June 2010

Akhirnya..




Akhirnya..

Tepat jam 12:24 pagi tadi
Teddy Kecil selamat beradu.

Hari penuh mencabar kini berakhir.



Kamu buat Mommy rasa macam nak pengsan!

Aksi berani mati yang cuba dilakukan akibat kebosanan



5 stalker (s):

  • Queen

    mesi rindu gile dia kat ayahnya..hihihi

  • tujuhhariseminggu

    patotla kurus... sangat aktif ye anak itu,,, :) meh kat uncle..

  • E.d.Y

    tu la pengorbanan seorg ibu

  • lily lotus

    ekekeke..dia tertidur ke dengan aksi tu

  • Pinky Angel

    Nik,
    tu la Nik.. Ptg td daddy dia balik punya lah suka. baru nmpk motor kat pagar dia dah lari gi pintu gelak2 terkinja-kinja.. sian..

    yelly,
    ala..ai bkn kurus sgt pun. dah lama dah nombor kat penimbang tu tak berganjak. u tau rasia ai kan? syhhh.. hehehe

    edy,
    jadi ibu ni sama je mcm tanggungjwb ayah. 1 day edy akan rasa jugak nanti.. ;)

    sis lily,
    hehe..bertuah nak tdo! bermacam2 cara i guna tp x tdo2 gak. bila dah kena amek semua mainan dia, penat nangis baru nak tdo. hehe.. i guna cara kejam last2

Related Posts with Thumbnails