Friday, 17 December 2010

Terima kasih buat suami..

Padi tadi lepas subuh,
tiba-tiba saya rasa perut saya pedih teramat.
Pedih sampai keluar air mata.
Sampai tak larat nak buat apa-apa.

Korek-korek dapur,
roti dah tamat tempohnya.
Biskut kering pun habis.

Mengadu pada Teddy,
tengok-tengok dia hilang macam tu saja.
Mulanya terasa sikit.
Mungkin dia lambat nak pergi kerja..

Turun dapur saya terkejut,
Teddy tengah membancuh sesuatu.
Rupanya dia nak gorengkan jemput-jemput kegemaran saya.
Terharu sangat-sangat.

Saya tergolek di tilam bersama Teddy Jr.
Perut pedih.

Buka-buka mata tengok Teddy sudah hilang.
Kelam-kabut lambat pergi kerja.

Atas meja ada hidangan istimewa.
Masih panas.


Saya rasa sayang sangat nak makan.
Jadi ambil gambar dulu.
Lepas tu saya makan macam orang kebuluran.
(Memang tengah kebulur pun)
Tinggalkan sedikit untuk Teddy Jr.

Jemput-jemput paling sedap pernah saya rasa.






..Terima kasih, sayang..

7 stalker (s):

  • E.d.Y

    wah...wah...suami mithali...;)

  • Pinky Angel

    edy,
    hehe.. sila contohi beliau. Nanti ur turn lak jd suami mithali

  • Queen

    hihi...kadang2 suami pamper kita adalah sangat best kan...

    yabang pun ada buat gitu..walaupun dishes yang simple2..tapi sangat sedap je rasanya.. =)

  • Pinky Angel

    dulu ms b4 ada kimi lg la slalu dimanjakan. skang ni, dah bz ngan anak..tumpuan utk kita kurang sket. jd bila sesekali dpt mcm ni, rasa terharu sgt2..

  • SurayaHarris

    So sweet..jg baby elok2 Il..love u..=)

  • afs

    wah wah...baiknye tediii ;)

  • Pinky Angel

    sue,
    tq. love u 2.. muahhs2..

    afs,
    hehe.. baik kan? nanti cik mintakla angah buatkan jemput2 gak

Related Posts with Thumbnails