Monday 13 December 2010

Disambung (Connected?)

Akhirnya,
saya mendapat sambungan internet semula
selepas 16 hari berjaya hidup tanpa talian internet.

Bezanya,
kali ini agak terhad kerana menggunakan modem usb.
Bolehlah.. daripada tiada langsung.

Kenapa tak teruskan streamyx?
sebab kawasan perumahan baru saya ini
tiada tersedia talian telefon.

Benci.
Kalau nak juga streamyx,
kena tunggu entahlah sampai bila..

Jadi,
langkah mudah dan praktikal,
tamatkan saja akaun dengan TM.

Ada percubaan menggunakan wiggy P1 Wimax kakak saya,
tapi lagi teruk..
laptop saya perlu menghadap keluar,
dengan modem dihalakan keluar dari pintu sliding.
Macam gambar dalam iklan suratkhabar

Ada banyak cerita
yang saya tak sabar-sabar untuk berkongsi dengan awak, cik Diari..
tapi nantilah dulu ye?
Saya cerita satu persatu nanti.


Selamat malam!



2 stalker (s):

  • lily lotus

    at last u're connected. takpelah pakai usb pun. update pasal rumah n kimi kay. miss him!

  • Ilyana

    sis lily,
    insya allah bila free nanti. keje ngemas ni tak siap2. ada budak tukang tolong kemas skali, apa taknya..

Related Posts with Thumbnails